Norrskog skrev 2010-04-09 20:50:03 följande:
Jag såg till min stora glädje att vi bara hade fyra diskmaskinstabletter kvar, då måste vi snart åka till Gekås och handla nya! (har hört nån säga att man kan handla sånt på Ica, men det tror jag bara är ett illasinnat rykte. Jag är helt sääääker på att jag måste åka till Gekås för att handla dem!) Jag har en fundering. Om man bor väldigt nära Ullared, är det så att man har mycket mer kläder till sina barn om man jämför med dem som bor längre bort? Eller blir man mer kräsen? Eller köper man lika mycket som de som åker sällan, fast utspritt på flera tillfällen? Är bara nyfiken. Om ni som bor nära vill svara blir jag glad
Haha- jag är precis likadan,,När tandkrämstuben börjar sina så måste jag ju införskaffa ny på Gekås
För min egen del så handlar jag sällan mer än ytterplagg och vantar till dagis på Gekås.
För övrigt så är jag uppvuxen 8 mil från Gekås på den tiden då Gekås sortiment var mkt mer begränsat dvs man kunde se på klasskompisarnas kläder vems mamma som hade varit på Gekås och uppdaterat barnens garderob,ibland var det min mamma... Inget roligt minne
Jag köper oftast bara danska märken som Molo,Småfolk m.m till barnen även om jag blandar det med Nova Star,Pop och andra roliga märken
Däremot så köper jag mycket annat roligt på Gekås-mycket till hemmet allt från tvsladdar till lampor, sängkläder,lyktor,leksaker och strumpor till mig själv