Doldis skrev 2010-05-16 07:38:59 följande:
Kramar om! Fy fan vilken tillvaro. Har också levt i destruktiva förhållanden och blivit hotad till livet, bodde i London men fick fly hals över huvud. Folk säger att men åååh vad spännande att bo och jobba i London. Jotack.Har du kollat att du inte har fått en släng av PTSD - posttaumatisk disorder - på köpet? Det fick jag reda på att jag hade när jag sökte psykolog efter London. Googla på det.
Jo läkarna var lite inne på det då jag blev inlagd senast, har googlat massor och även min terapeut misstänker att det är det "oxå" mitt bland allt annat.
Idag är jag lyckligast i världen, har dejtat en kille ett tag, och idag tog jag steget ut så vi är ett par nu. Han är så himla go och snäll, han har typ väntat i 9 månader innan jag ens vågade träffa honom. Han vet typ allt om mig och är så himla stabil och trygg, och vet vad han ger sig in på. Han har själv barn och mina barn tycker jättebra om både honom och hans barn. Men samtidigt är jag livrädd, nästintill panikslagen. Jätteläskig känsla och det skrämmer mig att berätta det för pojkarnas pappa, är lite rädd för att han ska sabba för mig på nått vis, en jävla klump i magen.
Men nu måste jag försöka vara positiv!