Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
Jag tyckte filmen (Resident evil) var bra min sambo tyckte den var så där. Men helt klart sevärd!!
Och så ska vi fortsätta röra i medicineringen. Höjning på antideppen igen. Ssk var orolig för mig. Ska dock sluta på den a-rehaben jag är på nu, ta det lugnt ett par veckor och sen försöka hitta nå annat alternativ.
Skönt att få vila ett tag men, bläh att vara hemma och ev få biverkningar igen.
Oj! Här var det känsligt. Blev förvånad..
ALLA ska ha rtt att ställa sina frågor och alla ska ha rätt att svara på sitt sätt efter egna erfarenheter osv. Ofta kan nåt som skrivs låta hårdare än om man talar i verkligheten.
Som susye säger, detta ska vara ett tryggt forum och har alltid varit. Varför dessa plötsliga bråk/missuppfattningar? Gör mig lite irriterad faktiskt. När tom TS vill backa undan ett steg så får ni respektera vad hon skriver och sluta tjafs.
Vad är det här för barn farsoner!? Ni som tjafsar, ge er nu eller backa ur tråden ett tag, tills ni känner er mogna att respektera andras åsikter, frågor och svar.
Förlåt att jag skriver så långt om detta men jag kan inte komma på att det varit så förut. Detta SKA vara en trygg plats. Inte en fl-tråd där folk tjafsar hej vilt.
Vill bara tillägga, utan att ta nåns parti att, jag skriver ofta här när jag mår dåligt. Det är en stöttning att få lite feedback osv. Man ska kunna skriva här när man är manisk, deppig och stabil.
Slut med det. "skaka hand" och gå vidare. Ingen ska behöva lämna tråden.
Ok.. Kan inte hålla mig borta.
Måste ju komma med mina små amatör råd.
Mår skit. Jäkla depressioner som man ändå inte kan tillåta sig då jag har en son att tänka på.