susye skrev 2010-07-02 22:40:06 följande:
tack söta rara
hur är det med dig?
Hmm... vet inte riktigt.. Tror det är ganska bra, bättre men nu är jag bara trött och inte riktigt med. Sonen är ju sjuk igen och det kan vara vattkoppor men inga utslag än så, vi har varit ganska instängda här. Jag har kortare stubin nu för tiden gällande sonen. Vet ej varför. Jag är irriterad överlag men har ju aldrig förut låtit det gå ut över sonen..
Nu bara gnäller och tjatar jag på honom hela tiden. Känner mig för tillfället genomrutten som mamma.
Vet ju inte, är det så att vara småbarnsförälder, han är ju inne i en lite prövande fas. Eller är det mig det är fel på, att mitt psyke inte fixar det. Sambon blir ju också arg på sonen men, jag vet ju inte vad som är "sunt" eller..-mig.
Vill så gärna ta ut honom. Gå och bada, till nöjesparken och titta på djuren, till mitt "jobb" där man kan både fika och bada. ja du vet, hitta på lite roliga saker. Antar att kanske både han och jag är lite frustrerade.
Idag är iaf sambon hemma, då kan ju åtminstone jag ta mig ut. Förresten, vet inte om du hörde det, han har fått jobb!! Tillfälligt vik men ändå.
Jaha, det blev ett rörigt ego inlägg. :/
Massa kramar till dig, susye.