• Anonym

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

Är ni andra också sånna att ni hela tiden skäms och tänker på hur andra se rpå er och alltid tror d värsta?

• Anonym

jag får ryck snart! Jag har haft ångestanfall i en vecka nu! Jag får ANFALL! På nya jobbet o allt!!!!

• Anonym

hoppas ni fortfarande är här och läser jag ska till läkaren idag klockan 15. Jag klarar inte att ta hermolepsin mer, jag blir bara sämre och sämre, mår mer och mer illa.... kan de byta ut den? någon som bytt den?

• Anonym
    Maia skrev 2010-08-19 12:49:03 följande:
    Har inte testat den.
    Blir du bara sämre efter inkörnings perioden så borde de byta ut den. Säg som du känner. Lycka till. 
    tack! Jag mår så illa varje dag, och de säger det går över efter ett tag. 6 månader senare så mår jag bara skiiiit.

fast jag blir av med humörsvängningarna
  • Anonym
    susye skrev 2010-08-19 12:58:31 följande:
    jo jag är här o läser men inte alltid jag orkar kommentera då min sorg tar upp sås tor del av mina krafter.
    lycka till hos läkaren idag o jag hoppas de kan byta ut hermolepsin
    förstår det susye... tänker ofta på dig, har dock inte haft ork att skriva här själv på ett tag ... kram!
  • Anonym
    susye skrev 2010-08-24 05:40:55 följande:
    Fan har suttit uppe hela natten. Nu vid 4-tiden satte jag igång o dammtorka då ångesten blev för svår. Skulle vilja fortsätta med o dammsuga o skura golv men jag tror inte mina grannar blir så glada om jag startat dammsugaren nu så jag får väl vänta ett par timmar. Känns som att jag är på väg att förlora greppet. Vaken halva nätterna fram tills på morgonen. Sen sover max 3-4 timmar Rynkar på näsan Saknar min ängel så jag blir galen
    styrkekram!!!! Tror du måste försöka komma i säng på kvällarna. Har du inga insomningstabletter?

Ångestdämpande? Sådär ska du inte behöva må!! Har du nån átt prata med?
  • Anonym
    Stealth skrev 2010-08-30 19:36:29 följande:
    är hemma nu, han fick en massa mediciner och grejer, han kissar överallt fortfarande men det ger sig nog. Det ser ljusare ut. Somnar snart bara...

vad skönt att det ser ljusare ut!! Jag har råkat på influensan, ligger däckad sen i söndagskväll mer eler mindre, fy så jag hatar att vara sjuk då man e själv med 3 barn, har man ingen ångest innan så får man, fy. ALldeles för mycket i skallen och noll ork, kan bara ligga å titta hur det blir stökigare här typ. Blääääääää! SÅ fort jag tar mig ur soffan så mår jag sämre. Har blivit en riktig soffpotatis. Utan datorn hade jag dött av tristess tror jag. HAr svårt att sova trots att jag e sjuk, pissjobbigt.

Oj vad jag gnäller! Blev ego-inlägg. Sorry. Kram på er

• Anonym

Ingår det i diagnosen att ha sjukt låg självkänsla i perioder? i mina hypoperioder tror jag ju att alla älskar mig men nu tror jag att mitt jobb vill avskeda mig för att jag är konstig, osv... har ni likadana perioder

• Anonym
    Anonym (erfaren bipolär) skrev 2010-10-11 15:55:00 följande:
    Alltså man kan inte gömma sig bakom sing diagnos och tro att den är svaret på allt. Hu man är som person styr ju allt och om du tänker efter så vet du nog svaret på frågan hur just du är och varför du tänker som du gör. Jag skulle tipsa dig om att gå till en beteendevetare eller hos en psykolog för att jobba vidare med din självkänsla.
    Jag går regelbundet hos psykolog i vanliga fall, men inte just nu för att mitt jobb inte får veta att jag är sjuk. Därför hoppades jag att jag kunde skriva i den här tråden för lite input från andra i samma sits men tydligen kan man inte det längre
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2