Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
Är ni andra också sånna att ni hela tiden skäms och tänker på hur andra se rpå er och alltid tror d värsta?
Är ni andra också sånna att ni hela tiden skäms och tänker på hur andra se rpå er och alltid tror d värsta?
jag får ryck snart! Jag har haft ångestanfall i en vecka nu! Jag får ANFALL! På nya jobbet o allt!!!!
Klicka inte på "like" knappen här på FL om ni vill vara anonyma!!!
www.familjeliv.se/Forum-5-163/m52345801.html
hoppas ni fortfarande är här och läser jag ska till läkaren idag klockan 15. Jag klarar inte att ta hermolepsin mer, jag blir bara sämre och sämre, mår mer och mer illa.... kan de byta ut den? någon som bytt den?
vad skönt att det ser ljusare ut!! Jag har råkat på influensan, ligger däckad sen i söndagskväll mer eler mindre, fy så jag hatar att vara sjuk då man e själv med 3 barn, har man ingen ångest innan så får man, fy. ALldeles för mycket i skallen och noll ork, kan bara ligga å titta hur det blir stökigare här typ. Blääääääää! SÅ fort jag tar mig ur soffan så mår jag sämre. Har blivit en riktig soffpotatis. Utan datorn hade jag dött av tristess tror jag. HAr svårt att sova trots att jag e sjuk, pissjobbigt.
Oj vad jag gnäller! Blev ego-inlägg. Sorry. Kram på er
Ingår det i diagnosen att ha sjukt låg självkänsla i perioder? i mina hypoperioder tror jag ju att alla älskar mig men nu tror jag att mitt jobb vill avskeda mig för att jag är konstig, osv... har ni likadana perioder