Inlägg från: Viggo 090730 |Visa alla inlägg
  • Viggo 090730

Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6

Testar att lägga upp en bild... Våran fina röda P&T Sport -10, med akta graco suflett till syskonsitsen (198kr på barnens hus). Är så nöjd med vagnen... Letar just nu efter SITTDYNOR, har hört att Dash dynor passar sporten? Någon som kan tipsa om en bra sida med sittdynor? Eller är det bara phil & teds hemsida? Skulle vilja ha lite att välja bland, tex. svarta dynor med vita stjärnor eller prickar på.

I övrigt så har våran son på 4,5mån precis börjat tycka om att sitta i syskonsitsen, han sitter helt tyst och kikar nyfiket ut och har inte tid att sova ;) Och OJ, så bra storebrorsan sitter i huvudsitsen, älskar passformen, så himla bra vagn! :)

Vet inte om ni kan se på bilden? Men på handtaget har jag en miniväska med kardborr, det är egentligen en kameraväska köpt på Ö&B för bara 19kr :) Perfekt att lägga mobil/nycklar/napp m.m i då man är ute och går och inte har med sig någon väska eller har fickor på sig :) Ett tips bara... Roligt att kika bland "vanliga" väskor tycker jag och använda fantasin lite :)

♥ Viggo 090730 & Melker 110115 ♥ emmashjartan.wordpress.com
  • Viggo 090730

Det jag tänkte skriva egentligen, var om fler vill lägga upp bilder på deras vagn med sittdynor? Roligt att se lite variation. Tycker det känns lite "dött" här inne, eller finns det en nyare bildtråd jag inte vet om?

♥ Viggo 090730 & Melker 110115 ♥ emmashjartan.wordpress.com
  • Viggo 090730
    mini75 skrev 2011-05-31 09:53:17 följande:

Från "Bojakika".

Grymt fint! Ska googla på Bojakika, vill verkligen ha sittdynor till våran vagn :) Det gör ju sån stor skillnad och skönt att bara kunna släng in i tvättmaskin då det behövs!
    ♥ Viggo 090730 & Melker 110115 ♥
  • Viggo 090730
    chesa skrev 2011-09-06 12:28:49 följande:
    Någon som har bild på acta gracos sufflett på syskonsitsen, både i vanligt och i viloläge? Hur fäster man den?
    Jag har bild på det i min blogg under katergorin "Phil & Ted" :) Kika in vettja! Har bra bilder på det, man ser precis hur jag gjort där :)

emmashjartan.se/
    ♥ Viggo 090730 & Melker 110115 ♥ emmashjartan.se
Svar på tråden Bildtråd för Phil & Ted's syskonvagnar del 6