Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
här är bilden, på könsknölen=)vecka 14+6
här är bilden, på könsknölen=)vecka 14+6
lukasoviktorsmamma: ja det e säkert en kille, som sagt, könsknölen ser ju likadan ut på flickor o pojkar skillnaden är bara att själva vinkeln på den är annorlunda på pojke resp tjej, på pojke ska den vara vinklad uppåt i 30 graders vinkel, på flickor med "flat", mao mer rak o jämn om man utgår från ryggraden. Min bild är svååår
könsknölen ser ut sådär o sitter på det stället INNAN könet är utvecklad, bäst att se är mellan v 12-13, ska länka till en sida så du förstår vad jag menar=)
här är en länk till "könsknölar" kallas "NUB" på amerkanska,
TJEJ-KNÖLAR:www.ingender.com/cs/forums/t/26427.aspx
POJK-KNÖLAR:www.ingender.com/cs/forums/t/26426.aspx
lättare o SE själv än att jag ska sitta o föröka förklara=) *ler*
lukas: har du tidiga ulbilder på dom?
älsklingsadam+påvägmotsyskon: jag är 100% säker det är könsknölen då jag studerat det tydligt, synd att inte länkarna funderade men om man googlar på gender+nub+girl/boy så kommer det upp bilder, är som sagt vinkeln jag är osäker på, på flicka ska könsknölen ligga i linje med ryggraden, på pojke är det en 30% vinkel på nuben., den ska luta lite uppåt mao=) så lårben är det inte, men vinkeln är jag osäker på=)
www.ingender.com: här kan man oxå klicka på forums and blogs o sen välja "gender prediction" o där kika på massa bilder från olika veckor o se skillnader på pojke resp flicka=)
telma: ja man kan ju sitta o fundera på detta i evigheter juH=) en sak jag tänkte på att i v 14+5 så är ju könsknölen på sluttampen o OM det var en pojke så kan man ju kanske tycka att den borde haft tid på sig o vinkla upp sig?? hittade en bild till där ryggraden är ännu mera rak där man oxå ser könsknölen/Nuben lägger in den här=)
jag har provat rosenrot 3 gånger för att lättare bli gravid o alla 3 gångerna blev jag gravid direkt den månaden jag började med rosenroten. Fick 2 pojkar och en flicka med hjälp av rosenroten=)
MCH: vad kuuuul, jag ska på RUL om 3 veckor, då får vi veta vad somgömmer sig i magen=)
vad tror du att det blir??? har du gjort ngt ul nu innan?