Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Telma: hihi jag tror ju förstås det är EN bebis o inte TVÅ=)) *ler, men som sagt mådde piss med killarna iaf o har inte alls mått illa direkt mkt denna ggn, äter ju jäämt o tänker typ bara på mat, i går fick min kära man åka till donken o köpa QP &co...
    e sugen på fett, onyttigt o masssor av allt=)))

• skrållan1978

lajm ja jättespännnade o se vad det blir för oss=)))) vad tror du att du får??

• skrållan1978

dynah, fast o chansa såpass många dgr som 5 dar före äl låter lite väl drastiskt=) ett par 3 dar före äl räcker nog=)) dem flesta spermierna lever ju typ bara 3 dygn så=)

Vi sexade 2 dgr före ÄL denna gången, vet inte könet än,men försökte på ett flickbak iaf=)

• skrållan1978

MCH vad kuuuul=)) fick ni ngn bild på den lilla krabaten??

• skrållan1978

hejsan=) nu e jag såå glad så glad=) bokat tid för UL v 16=)) den 14 maj får vi se lillefot=))))))) tittut ultraljudsklinik0)

• skrållan1978

vi försökte på flickbak o jag åt bisolvon. sexade 1 dag före STEGRING o äl skedde ca 2 dygn efter det=) vet inte kön än men ska på UL om 1 månad o med lite tur får vi veta könet då=)

• skrållan1978

jag minns mina 2 sista grav nu som var värst av alla, då kräktes jag jättemkt, o ut kom 2 pojkar, med jonathan mådde ja illa 18 veckor o kräktes lite då o då med minstingen vilhelm så kräktes jag hela dagarna o gick ner 12 kg o höll på så till v 18-20. Nu denna grav har ja mått lite illa men nu mår ja toppen=) är i vecka 11 och är hungrig som en häst, inga direkta finnar med  tjejerna har ja haft men däremot med killarna. var sugen på salt o surt med killarna o fettigt o sött med tjejerna, men tror inte sånt har ngn betydelse=)

Försökte oxå på tjej men vi får se, om 1 månad får jag förmodligen veta=))

• skrållan1978

miffi: jag har tjejkänsla men sen tar  hjärnan över o säger-- nää kajsa det är en kille till=) Är väl mest troligt kasnke efter 2 killar på raken=)??

Nåväl får väl se om min känsla stämmer eller inte=) det visar sig snart!

• skrållan1978

telma: du ger mig HOPP om tjej=) jag e vrååålhungrig!!!! trött har redan lite mage=) spydde som grisar med pojkarna=))))))

känt mig sjukt hungrig denna grav, redan vid bim, liksom, o nu kan jag äta värsta lasset mat o va lika hungrig igen efter 30 minuter=)))) sugen på allt=))

• skrållan1978

telma: hehe den frågan lan jag svara på, jag ligger alltid kvar efter sex o har 4 pojkar o 2 flickor=))) såå det där e nog bara skrock=))) Jennyfer, grattis till sonen i magen, känns allt bra??? har du ngn bild på guldklimpen?=)

Hur nära ÄL hade ni sex?=)

Miffi, grattis till tickande hjärta på UL=) skönt o kunna pusta ut nu förstår jag=) kram på er alla o sooov så gott=)

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke