Inlägg från: Väntan på en liten |Visa alla inlägg
  • Väntan på en liten

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

lajm skrev 2010-05-22 20:34:19 följande:
    Men fy vad tråkigt. Är det mycket blod? Jag blödde ju också och fick åka in och kolla. Då såg man iof ett foster men det var också lite senare i graviditeten. Jag håller alla tummarna att det inte är MF och att allt blir bra. Men var det för tidigt för att se bebisen??? Förlåt för min okunskap. Kramar om..
    Det var bara en svart hinnsäck och läkaren sa att den var 4-5 v och jag är i v.7+1 och hinnsäcken var 5 mm, ska åka in nu igen fast denna gång till SöS.
    Längtar...229 dagar kvar...lever du Minior??
  • Väntan på en liten

Tråkiga besked, MA V 4, skulle vart i v.7+2 idag {#lang_emotions_cry}

Längtar...varför?? MA 23 maj 2010
  • Väntan på en liten
    skrållan1978 skrev 2010-05-23 07:45:27 följande:
    usch vad jobbigt, och tråkigt väntan.. stor kram och hoppas du snart finner ny ork med bebisbaket och hoppas på + snart, massa kramar från mig.
    Miffi skrev 2010-05-23 07:52:43 följande:
    Usch vad tråkigt Är så ledsen för din skull. *kramar om*
    CoolaSuperMamsen skrev 2010-05-23 09:32:01 följande:
    Men va tråkigt många kramar till dig. Det är normalt har förmig att min livmoder har vart där runt den tiden sen är det ju alltid plus/minus 2 veckor vid graviditets beräkningen så kanske är du lite längre.
    Tack för stöd. Måste sörja färdigt först hur lång tid det tar vet jag inte.
    Längtar...varför??? MA 23 maj 2010
  • Väntan på en liten
    lajm skrev 2010-05-23 16:03:30 följande:
    Väntan: Åh vad tråkigt! Förstår att ni är jätte ledsna. Stor kram..
    Tack, ledsen är bara förnamnet vad jag är, känns supertungt {#lang_emotions_cry}
    Längtar...varför??? MA 23 maj 2010
  • Väntan på en liten
    mmc skrev 2010-05-26 18:31:19 följande:
    Hej!Är det nån som vet hur det funkar med att använda ägglossningstest som gravtest? Jag har gått o känt mig smågravid (har BIM den 2/6) och blev så nyfiken att jag testade med CB's digitala ägglossningstest eftersom jag har för mig att det kunde ge utslag om man är gravid. Tyvärr visade det O = neg. Blev helt nedslagen!! Funkar det att använda äl-testerna som gravtest? Nån som har någon erfarenhet?
    Jag fick positivt utslag när jag var gravid, men jag vet inte om det är så säkert att det är kört om det inte visar positivt. Testade mest för att jag var nyfiken om det funkade då jag också läst att det visar positivt på ÄL-test vid graviditet.

Jag testade med graviditetstest 11 dagar efter ÄL och fick positivt. Med digitalt testade jag 13 dagar efter ÄL och fick gravid 1-2.
    Längtar...10 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MF 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten
    lycktan skrev 2010-05-25 14:24:52 följande:
    Beklagar verkligen! Önskar det fanns något jag kunde göra
    Tack, det är fortfarande tungt och jag har mer ont i magen nu än vad jag haft tidigare sedan det konstaterades
    Längtar...10 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MF 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten
    mmc skrev 2010-05-30 21:27:14 följande:
    Jag testade kanske lite för tidigt med ÄL-test...testade redan 6 dagar efter ÄL. Har bestämt mig för att vänta tills BIM nu den 2e och ta ett gravtest då istället. Är jättenervös! Är rädd att det är negativt, börjar tro att jag har inbillat mig alla tecken. Skrållan1978: Jag håller tummarna för att allt ser bra ut nästa gång!!
    Jo ta ett graviditetstest på tisdag, det är säkrast.
    Längtar...10 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten

lajm: Tack för kramen. Grattis till att allt är bra mer er lilla flicka i magen

Skrållan: Lycka till på tisdag och att de hittar en magsäck då.

Längtar...10 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Väntan på en liten
    skrållan1978 skrev 2010-05-31 12:17:05 följande:
    älsklingsadam: bara känns så när jag tittar på ulbilderna, ansiktet o så, enbart därför,  experter i all ära, men som sagt jag törs inte lita ens på experter, dom kan oxå ha fel=)) hahaKönet är nu rätt så oviktigt, vi är glada för en frisk Bebis=))
    Kan inte se några UL bilder.
  • Väntan på en liten

Vad spelar det för roll vilket kön barnet har? Förlåt frågan, men som barnlös som kämpar vidare på försök 15 så har jag lite svårt för det här.

Längtar...11 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke