Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi hadesex dagen före ÄL och då åt jag tranbärstabletter också..
Vi hadesex dagen före ÄL och då åt jag tranbärstabletter också..
Love: Grattis till tvillingar.. SÅ underbart spännande.
Skrållan: Då är det nog dags snart.. väntar med spänning..
Här är det 5,5 vecka kvar till BF och det är så spännande.. Jobbar 3 veckor till sen ska jag vara hemma och ta det lungt..
Kram
Jättefin mage! Själv är jag mycket bredare denna graviditet än förra. Har inte alls kännt mig sådär gravidfin den här gången.. Är redan i v 35 bu. Shit vad tiden går fort.
Lycktan; Grattis till tjejen!
Skrållan: Håller tummarna att det kommer igång snart.
Kram
Grattis till prinsessan Rimi! När hade du BF? Har för mig vi har legat ganska jämnt i antal veckor men du var nog någon/några veckor före mig! Jag har ännu 4,5 v kvar till BF. Längtar jättemycket. Grattis igen till triss i sessor!
Grattis Skrållan. Vad mysigt att äntligen ha honom hos er. Här är det 3 veckor kvar. Börjar bli riktigt tung. Jobbar bara en vecka till nu. Skönt. Hur mår ni andra?
Här jobbar jag sista dagen imorgon. Sen ska jag vara hemma och boa lite bara 19 dagar kvar nu. Längtar!
Hej alla.
Här var det lugnt nu Har 13 dagar kvar nu.. jippi.. Har dock haft en hel del sammandragningar och "mensliknande" smärta..
Har svullat choklad idag.. massor.. ha ha... Men vad gör väl det? Kallar det kolhydratsladdning..
Hur mår ni andra..
Hej alla. Här blir det planerat snitt på Tisdag. Ska till SöS på Måndag och träffa n arkosläkaren. Känns overkligt att det vara är 3 da har kvar. Längtar jättemycket och ha r hunnit förbereda det mesta jag kan komma på. Har köpt paket till sonen som han ska få när vi kommer hem från BB. Vi ska ha kalas då. För att han blir storebror. Imorgon ska vi överraska maken med frukost på säng och paket eftersom det är farsdag. Jag och sonen ska vaka lite scones på morgonkvisten. Så dags att sussa nu. Hur mår alla ni andra? Kram
Ledsen för 1000 stavfel i tidigare inlägg men det blir lätt så när jag gör inlägg via telefonen. Sorry!
Hejje. Här kom vi hem från BB igår och det var i Tisdags som vår fina dotter kom till världen. Det planerade snittet gick bra men har lite ont än. Vår dotter väger 3610g och är 50 cm lång. Hon är helt ljuvlig. Sonen som är 1,5 år förstår väl inte riktigt vad som sker men när lillan grät en sväng i morse så kom han och gav henne hans nalle. Gulle. Håller med om sömnbristen men tror det tar ett tag innan det vänder. Kul att det är fler med BF snart. Trevlig helg alla.
Grattis Miffi. Visste det härligt att vara i bebisbubblan. Vår lilla Ella är idag 10 dagar och livet är underbart.