Inlägg från: telma64 |Visa alla inlägg
  • telma64

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

gjorde ett test nu med äl test, måste båda strecken vara lika starka för att det ska påvisa att man är gravid? Har ett streck som är jätte starkt och det andra lite svagare kan det vara graviditet eller så får jag mensen snart.

• telma64
    Valkyrian1 skrev 2010-06-16 13:48:38 följande:
    Nu är det ett tag sen jag höll på med ÄL tester, men kan minnas att båda strecken ska vara lika starkare, eller att det själva ÄL strecket ska vara starkare. Alltså inte teststeckan, om du förstår vad jag menarDrömmer// Kram
    Tjejligan -96, -98, -99, -02, -08 och en prins -10
    det är det strecket närmast det rosa, kan du kollao m jag lägger in en bild på det?
  • telma64

skrållan du ska inte tveka du har en liten tjej där inne i din mage som Miffi!
    Grattis Miffi till tjejen, härligt att få köpa klänningar till nästa sommar då?

• telma64
    skrållan1978 skrev 2010-07-12 08:36:42 följande:
    är det någon härinne som e duktig o se kön framifrån???? hittadeen bild i går som gör mig konfunderad, googlat lite på kön pojkar o flickor och vet inte vad jag ska tro nu, ngn som kan?? bild finns i galleriet i mappen UL 2010
    tror det är en liten tjej där inne, har du inte sett tre prickar eller något på UL?
  • telma64
    Miffi skrev 2010-07-14 07:47:46 följande:
    Ja jag vill ju så gärna ha min lilla flicka nu Så tack så mycket, jag tror ju själv att det är en flicka. Samt att andra pojken inte såg ut så mellan benen, på honom syntes tydligt pungen underifrån. Men med tredje nu så syntes bara tre vita streck underifrån. Jag har ju köpt lite rosa grejer och kläder. Klart att man kan använda det som pojkarna haft men man vill ju visa att man fått en flicka
    men är det tre vita streck så är det en FLICKA, hade det varit prickar så hade det varit en pojke och då hade du nog sett pungen oxå som du säger, så köp nu lite till flick kläder och njnut av att det är en flicka i magen.. tveka inte utan njut av din graviditet..
  • telma64

jag är 5 dagr sen med min mens har tagit ÄL-test(min kamera strular så jag kan inte ladda in bilden) men ska båda strecken vara lika starka eller vilket av den annars??Hjälp mig??

• telma64
    Miffi skrev 2010-07-15 14:04:45 följande:
    Tror att båda ska vara lika starka för att det ska vara positivt. Ta ett gravtest nu då hoppas att du är gravid
    tack,ska göra det ikväll,gubben vill vara med meddela hur det blir..
  • telma64
    Vix skrev 2010-07-19 15:24:08 följande:
    telma64 skrev 2010-07-19 10:15:32 följande:
    nej det blev inget plus
    Blä
    ja jag hoppades oxå eftersom jag gått över så många dagr men ack vad jag bedrog mig..
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke