• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Nyss varit på vul och allt såg bra ut såg ett litet hjärta som pickade för fullt Är så lycklig över att{#lang_emotions_baby} vill stanna i min {#lang_emotions_gravid}

• Miffi

Usch mår så illa på ef.middagarna Nästan inget på morgonen som är det vanligaste. Hoppas att det ger sig snart är i v8 nu så det lär nog hålla i sig en stund till.
    Undrar så över bebben i magen Hoppas att min känsla är rätt

• Miffi

Jag ska göra KUBtest tror det är ungefär samma som NUPP eller har jag fel?
    Testet kommer att göras då jag är i v11 (är i v8 nu) då blir det ul och blodprov.
    Hoppas att det ser bra ut.

Lukasoviktorsmamma - Jag förstår din oro, hoppas att det fixar sig och att barnet är friskt

• Miffi

Usch börjar redan att känna av ischiasen så det är nog bara att räkna med att foglossningen kommer Jag som tänkte att jag skulle jobbat längre denna gången.
    Dom tidigare graviditeterna har foglossningen börjat i v20 el 21.

Känner mig så ful denna gången ,finnarna bara ploppar upp. Känns inget kul.
    Längtar så till ul så vi får se om vi lyckat baka en tjej
    Frågade min äldsta son på 5 år vad han tror det blir ,mamma det är en flicka.

Ska på KUB test om två veckor är lite nervös. Men min bm så ju att oddsen är ganska hög att det inte ska vara något men det är klart att det händer ibland.

♥Liam ♥Oliver ♥Bf 29/11♥
  • Miffi
    skrållan1978 skrev 2010-04-19 09:56:42 följande:
    Tack så mkt gulliga ni, jag försöker tänka pos jag oxå, men klart oron finns där ändå liksom.... sitter just nu i telekö o ska boka in en tid idag,,, just nu vill jag bara veta..
    Håller tummarna för att bebisen är kvar, jag har själv haft det så jag förstår din oro. Kram
  • Miffi

Tror att det är så att om man vill så gärna ha barn så tror jag att det låser sig. Så har det varit för mig iallafall, så fort jag har börjat tänka på något annat så har jag blivit gravid Detta stämmer väl inte för alla men för mig iallafall.

• Miffi
    ÄlsklingsAdam skrev 2010-04-24 16:01:07 följande:
    Det kanske inte är så för alla men en myt är det ju inte direkt.... SÅ många par som försökt med allt i många år,sen adopterar de barn och vips är de gravida! Det har hänt MÅNGA gånger........ Men men..
    Håller helt med dig där. Och jag kan ju bara se till mig själv...
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke