Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Nyss varit på vul och allt såg bra ut såg ett litet hjärta som pickade för fullt Är så lycklig över att
vill stanna i min
Nyss varit på vul och allt såg bra ut såg ett litet hjärta som pickade för fullt Är så lycklig över att
vill stanna i min
Ja nu kan jag pusta ut och bara njuta av att vara gravid
Usch mår så illa på ef.middagarna Nästan inget på morgonen som är det vanligaste. Hoppas att det ger sig snart
är i v8 nu så det lär nog hålla i sig en stund till.
Undrar så över bebben i magen Hoppas att min känsla är rätt
lajm- Håller tummarna att det ska gå bra.
Jag ska göra KUBtest tror det är ungefär samma som NUPP eller har jag fel?
Testet kommer att göras då jag är i v11 (är i v8 nu) då blir det ul och blodprov.
Hoppas att det ser bra ut.
Lukasoviktorsmamma - Jag förstår din oro, hoppas att det fixar sig och att barnet är friskt
Usch börjar redan att känna av ischiasen så det är nog bara att räkna med att foglossningen kommer Jag som tänkte att jag skulle jobbat längre denna gången.
Dom tidigare graviditeterna har foglossningen börjat i v20 el 21.
Känner mig så ful denna gången ,finnarna bara ploppar upp. Känns inget kul.
Längtar så till ul så vi får se om vi lyckat baka en tjej
Frågade min äldsta son på 5 år vad han tror det blir ,mamma det är en flicka.
Ska på KUB test om två veckor är lite nervös. Men min bm så ju att oddsen är ganska hög att det inte ska vara något men det är klart att det händer ibland.
Ååhh vilken lättnad att allt var bra med bebisen
Tror att det är så att om man vill så gärna ha barn så tror jag att det låser sig. Så har det varit för mig iallafall, så fort jag har börjat tänka på något annat så har jag blivit gravid Detta stämmer väl inte för alla men för mig iallafall.