Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Åh vad skönt att vara hemma och boa Själv har jag 29 dagar kvar så jag ska väl snart börja jag också.
Bara 24 dagar kvar till BF nu Ska till bm idag ,så nu hoppas jag att hon har fixerat sig. Hon var ruckbar förra gången jag var hos bm.
Har sammandragningar från och till samt att det trycker och gör ont i livmodertappen då. Vill inte känna på tappen eftersom jag är rädd att det blir en infektion. Men jag vill ha bebis nu....
kan va en tjej men som sagt så är det svårt att tyda. Skrållans bild såg ju ut ungefär som din och hon fick ju en pojke. Bättre att vänta till ul
Bara 20 dagar kvar till Bf Nedräkning nu på hög nivå...
Finns det en ny tråd?
Idag har jag gått in i v39 och ingen bebis som vill komma ut. Hon tycker nog det är skönt i magen så hon vill stanna ett tag till. Pojkarna kom ju lite tidigare än beräknat så man har ju varit inställd på att även hon skulle göra det men icke då. Första sonen kom i v38 och andra sonen i v36.
Så nu vill jag att hon kommer, har provat färdknäppen men den funkade inte
Nyss hemkommen från bm och nu är bebisen fixerad Hoppas att hon kommer snart nu vill inte gå över...
Har 11 dagar kvar till bf så vi får se vad det blir.
Grattis till tjejen Hoppas att hon vänder rätt på dygnet snart. Själv går jag och väntar på att min lilla tjej vill titta ut men hon verkar trivas i min mage så vi får väl se när det blir. 10 dagar kvar till bf
Grattis Lajm
Ja ha ingen bebis ännu Hon trycker så hård nedåt att jag vill gråta ibland, känns som nåt är på väg ut genom tappen. Har lite samandragningar då och då men inget mer. Fattar inte vill ju att bebisen ska komma nu!
Imorgon går jag in i v40, vilket känns som övertid när man fått dom andra barnen tidigare.
Nej usch vad jag gnäller, men det är jobbigt nu
Men men hon kommer väl när hon vill jag kan ju inte påverka det tyvärr...
Ingen bebis ännu Men mycket sammandragningar. Hoppas att hon vill komma ut innan helgen.
Var nyss hos bm för att jag inte känner bebisen så mycket längre. Men hjärtat slog och allt var bra men jag ska in nu för ett extra ul då bm tror att hon ligger i säte
Så nu blir man orolig eftersom jag bara har 4 dagar kvar till bf och vill inte ha ks.
Usch känns som en klump i magen.....
Hon ligger som hon ska med huvudet nedåt så nu är det bara att vänta på värkarna
Tror att jag börjar få svaga värkar nu Hoppas att dom håller i sig!
I natt kom våran älskade Nellie Kan inte fatta att vi har två fina pojkar och nu en dotter. Nu känns hela familjen komplett. Nu ska jag bara mysa i min bebisbubbla
Vill önskar alla en riktigt god jul
påvägmotsyskon - Grattis till prinsen Så söt så. Min dotter väger 4470 nu så jag skulle vilja säga att det är bra gjort av dig att födda fram ett barn av den vikten. Jag tyckte ju att min förlossning gick bra men gjorde fruktansvärt ont, så vad ska inte du haft då
Lycka till med er nya familjemedlem
Emma - Jag tror också att det är en pojke, för så såg inte min dotter ut. Men man vet ju aldrig