Inlägg från: telma64 |Visa alla inlägg
  • telma64

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

moccasin skrev 2010-05-11 09:47:46 följande:
    Frågar igen och hoppas någon kan hjälpa mig.Hur bakar man en tös?
    ingen orgasm, drick och är mycket mejeri produkte för sök sänk PH värdet i underlivet, det finns PH stickor att köpa på apoteket om man vill vara så avancerad., annars sex innan Äl och killen ska gärna ha duschat innan sex och sen komma precis ute i mynningen..lycka till har själv två tjejer
  • telma64

någon som haft ont i äggledarna flera dagar efter ÄL? börjar snart bli orolig{#lang_emotions_innocent}
    hade ÄL den 4 och har ont ännu???

• telma64
    skrållan1978 skrev 2010-05-12 13:07:02 följande:
    är det ngn som vill gissa på mina ulbilder vad det är som gömmer sig i magen??? Tänkte skriva ner gissningarna så får vi se sen vilka som har rätt o fel=)www.mammatill7.babyblogg.se
    jag gissar på flicka{#lang_emotions_baby}
  • telma64
    skrållan1978 skrev 2010-05-12 20:56:17 följande:
    tack för mera gissningar=) skriver flitigt upp=)en bild till=) kolla vilka långa fina ben=)
    det syns ju inget mellan benen hihi så då borde det vara en tjej ju
  • telma64
    skrållan1978 skrev 2010-05-18 14:36:26 följande:
    Jennyfer: tack för "titten"=)man känner sig ju lite som en detektiv just nu=)sen kan  jag tycka att på den bilden dä r ebisen har rumpan i vädret o tar spjärn så borde man sett ngt snoppliknande då den verkligen bresar ut sig så allt blir platt däruppe?? Våra pojkar har vi ju tom sett snorren i profil, som en liten ostbåde som kikar upp=), hoppas men vågar inte tro, trots att selbing skrivit 90% flicka, man e väl bra fånig=)
    skrållan1978 skrev 2010-05-18 10:30:54 följande:
    ngn som kan gå in i mitt galleri o kika på 2 ulbilder?? tycker mig se könet mellan bäckenet, men vet inte, mappen UL 2010=)
    Det är ju bara en liten tjej där inne, har inga bra ul bilder på mina flickor men jag ser det som en liten tjej, du får tro på doktor sellbing som sa till 90% tjej..
  • telma64
    Miffi skrev 2010-05-20 09:26:24 följande:
    Usch vi måste renovera lite innan liten kommer Vet inte hur vi ska få råd till det men det får väl gå. Kommer ju kosta ca 20.000 kr. Men det är ju vissa saker som måste göras innan.Någon mer som ska renovera?Tapeterna får ju vänta tills liten kommer så får se om det blir rosa eller blått Hoppas ju på rosa eftersom det är sista gången jag är gravid nu.En annan fråga är det någon av er som haft eller har grövre hårväxt på kroppen, som ben under armarna mm?Jag tycker att jag har fått det.Åh vad jag längtar till ul den 2 juli ,känns som evigheter dit ju Var lite skrivsugen
    mina hår på benen växte snabbare när jag väntade mina flickor, så jag tror det är skrock, fick raka mig var tredje dag ungefär, jätte jobbigt eftersom man inte alltid var så vig heller att se alltid
  • telma64
    Väntan på en liten skrev 2010-05-22 19:45:32 följande:
    Jag blöder ja och vart på sjukhuset och det syntes inget i hinnsäcken.
    vad tråkigt, hoppas du försöker igen.
  • telma64
    skrållan1978 skrev 2010-05-27 08:43:48 följande:
    coolasupermamsen: hihi det är lugnt jag e van=) vad spännande då får vi se om det blir ngn bebbe då=))) Ja tänk i morrn äntligen är det Rul=) som man väntat o längtat, har sagt åt liten därinne nu o visa upp sig ordentligt så man kan shoppa lite efteråt i morrn=) vem vet vi aksnke får se en liten snoppis där i morrn=) man kan aldrig veta säkert=)Kul ska det bli iaf, är lite nervös faktiskt,=)
    håller alla tummar jag kan att du får en super bild av din lill där inne imorgon, berätta om du får se könet på "lillan"
  • telma64
    skrållan1978 skrev 2010-05-31 13:38:42 följande:
    här dagens bild på "liten", vecka 18+2 idag och det ser nästan ut som h*n skrattar på bilden=))) Längtar!!!!
    vad härligt att bebisen var frisk och att de såg magsäcken, är 99% säker på att du får en liten tjej fast du tvekar själv släpp nu all din oror och njut av din graviditet
  • telma64

ni som är gravida här har ni fått mycket acne i ansiktet eller är det bara mina vanliga pms besvär? hur tidigt fick ni det i så fall? jag hade Äl 3 juni och BIM 21 juni... vi så gärna testa men är ju för tidiigt ännu;-(

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke