Inlägg från: telma64 |Visa alla inlägg
  • telma64

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

lajm skrev 2010-04-08 21:56:46 följande:
    Då är man i v 8 då Har ännu mer acne. Eftersom vi spekulerar här inne så tänkte jag fråga er hur ni mådde/gravid symtom när ni väntade tjej och när ni väntade kille. Med sonen mådde jag mycket illa hela graviditeten!Denna graviditet - mår inte illa men har acne i nacke/rygg och hårbotten. Helt äckligt - jag vet men inte mycket att göra
    har inte mått illa eller kräkts någongång med mina två flickor, däremot har jag ätit som en häst och varit hungrig hela tiden, varit trött, haft UVI och fått mage snabbt.
  • telma64
    skrållan1978 skrev 2010-04-09 10:35:34 följande:
    telma: du ger mig HOPP om tjej=) jag e vrååålhungrig!!!! trött har redan lite mage=) spydde som grisar med pojkarna=)))))) känt mig sjukt hungrig denna grav, redan vid bim, liksom, o nu kan jag äta värsta lasset mat o va lika hungrig igen efter 30 minuter=)))) sugen på allt=))
    sån var min lillasysyster oxå och hon sak ha sin flicka om ett par veckor, så jag tror du har en liten tjej där inne helt klart..
  • telma64
    jennyfer skrev 2010-04-09 15:56:22 följande:
    Här är jag!! Det var direkt från UL in på möte på jobbet... Det verkar som om jag är den som bryter trenden. Det såg ut som en liten snopp, så det är nog triss i pojkar här.
    hoppas de hade fel då eller såg du själv en snoppe?

Hade du sex innan Äl och åt tranbärstabletter?
  • telma64

En dum fråga kanske, men alla ni som har pojkar här inne har alla ni legat kvar i sängen efter samlaget, eller har ni gått upp och kissat direkt efteråt?

• telma64
    lajm skrev 2010-04-10 09:19:21 följande:
    Miffi - grattis. Skönt att bara njuta nu! Jennyfer  - Grattis till pojken! Telma - Tror också det där är lite skrock Jag brukar ligga kvar en stund men inte alltid. Har en liten prins hemma iaf. Påvägmotsyskon - då är det snart dags att köra på Lycka till! Kram till alla. Idag ska jag ner på stan och shoppa lite. Behöver lite kläder som döljer magen lite. Fast jag är i v 8 så börjar det synas. Hur är det för er? När började det synas? Tips på fina gravidkläder?
    skrållan1978 skrev 2010-04-10 00:13:37 följande:
    telma: hehe den frågan lan jag svara på, jag ligger alltid kvar efter sex o har 4 pojkar o 2 flickor=))) såå det där e nog bara skrock=))) Jennyfer, grattis till sonen i magen, känns allt bra??? har du ngn bild på guldklimpen?=)Hur nära ÄL hade ni sex?=)Miffi, grattis till tickande hjärta på UL=) skönt o kunna pusta ut nu förstår jag=) kram på er alla o sooov så gott=)
    Tack då behöver jag inte känna någon oro om jag skulle vara gravid nu då, var nämligen jätte kissnödig efteråt och var tvungen att gå upp och kissa. kan ju bli en pojke då i alla fall
  • telma64
    rimi skrev 2010-04-11 21:16:17 följande:
    ang att ligga kvar eller ej efter sex, tidiagre har jag gått upp hela tiden och jag har två flickor. men denna gång fick jag tipset att ligga kvar på höger sida då jag berättade att jag ville föröska mig på att baka pojke,,,,så jag gjorde det så får se om det funkar
    jag har oxå två flickor första gången låg jag kvar andra gången gick jag upp och kissade direkt..
    hoppas du får din pojke nu då? ska du ta res på lönet eller vänta till BF?
  • telma64
    rimi skrev 2010-04-12 09:01:43 följande:
    jag vill gärna ta reda på könet men mannen vill inte, helt bestämt, får se om jag lyckas övertala honom!!Hur går det för dig, väntar du på BIM nu eller? Håller tummarna för att du också får din efterlängtade pojke...känns ju som vi inte är så många här som vill ha just pojke....
    ja jag väntar på BIM, men är osäker om det tagit sig denna gången heller, då vi försökt i över ett år nu
    jag vill oxå ha en pojke men tydligen har det ingen beetydelse om man har sex på Äl dagen eller innan för att få en pojke
  • telma64
    vickey skrev 2010-04-14 14:28:28 följande:
    vet inte vad jag ska säga lukasoviktorsmamma. men det ordnar sig nog...*kram*sugen på en flicka är vi här . hur bakar ni som bakar flickor,ligga kvar på rygg vänster eller höger sida , gå upp efteråt. give me lite råd ;D men blir lika glad om det blir en son förstås.
    jag har två flickor och den ena gången låg jag kvar den andra gick jag upp direkt, men båda är gjorda utan orgasm för mig..
  • telma64

du som har både pojkar och flickor har du märkt någon skillnad om magen kommer fort vid något speciellet kön??

• telma64
    telma64 skrev 2010-04-15 16:22:31 följande:
    du som har både pojkar och flickor har du märkt någon skillnad om magen kommer fort vid något speciellet kön??
    jag menade skrållan!!!
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke