Väntan på en liten skrev 2010-07-27 09:36:42 följande:
En sak tii. Tror inte det går att påverka kön. Känner många som försökt, min syrra hade sex före ÄL fick pojke, på ÄL dagen med andra flicka och efter ÄL med trean fick flicka så ja, det verkar bli det det blir och inte vilken dag, ställning vad man äter och dricker osv att göra.
Jag blirglad bara jag lyckas få ett friskt levande välskapt barn jag oavsett vad den har mellan benen.
Tjingeling.
Självklart så är det målet med varje graviditet att få ett välskapt barn, FRISKT barn oavsätt kön. För när barnet väl är ute så är det fortfarande skit det samma vad som finns mellan benen för det är just den lilla person man förälskar sig i oavsätt kropp men varför kan man inte få ha lite skoj och spänning på vägen dit?
Det ena behöver inte utesluta det andra och 99% av fallen så spelar det ingen roll när barnet väl är här och den sista 1% behöver nog hjälp oavsätt sånna här trådar och så kallade metoder.
Hoppas du snart får hålla ditt efterlängtade barn i din fam och att du under resan dit återvänder till oss har lite skoj och håller oss uppdaterade