Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Ja våra va också lika i olika veckor. Men du o skrållan e oxå i olika veckor =)
Ja allt högre än min e högt för mig :P (oftast e högt när man kan använda byxor vanligt)

Bisolvon är slemlösande och därmed blir även flytningarna påverkade av den och därmed lättare för flicksperimerna att simma tänkte jag
Var lika bra att jag inte var gravid för i måndags så ramlade min yngste son av att han lyckades klättra upp på broräcket och ramlade ner ca 2 meter ner bland träd och stenar och fick en raktur på underbenet. Var i två omgångar och röntkade hans ben och det hade inte varit bra om jag hade varit gravid. Hade på söndagen och under måndagen fått spotting så jag visste att mensen var på G.
Så nu är min lillprins gipsad ifrån tårna till mitten av sitt lår. Jobbigt för en 1,5 åring som är aktiv och skulle vilja springa runt och leka Läkaren trodde dock att det skulle räcka med 3-4 veckor med gipset. Meeen det är låååång tid för en liten. Har idag lyckats röra sig runt i huset med ålning och krypning. Han är så duktig och tapper.
Skrållan: va spännande med könsUL!!
det sista var till På väg alltså..
Förresten, köper man tranbärskapslar på hälsokosten? När ska de tas? Runt ÄL bara eller hela tiden?