• Zeitgeist

AC- brukar det ta så lång tid att få svar?

Någon som vet om AC brukar ta lång tid på sig att svara när man mailar dem? Jag skickade ett mail till dem för ett tag sedan angående att jag inte kan logga in på hemsidan, men har inte fått svar än. Eftersom det precis varit deadline för att betala in ny sökandeavgift får jag upp en mängd olika katastrofscenarior i huvudet (som att vi råkat betala till fel konto, angett fel referensnummer osv= förlorat vår kötid) som förklaring till att de inte svarat än. Så, någon som vet om de brukar ta lång tid på sig?

• Svar på tråden AC- brukar det ta så lång tid att få svar?
  • Angla

Man kan betala tom slutet av februari så det är det inte.

Angla - mamma till slut, här & nu
  • Zeitgeist

Ok, jag läste att det skulle vara inne senast 31 januari? Skönt att höra iaf.

• Simba79

Det står att det ska vara betalt 31 januari på min räkning från AC iaf... Men det borde inte alls ha med betalningen att göra om de svarar eller inte. Hoppas att du får svar snart!

• Angla

Men efter det får man en påminnelse

Angla - mamma till slut, här & nu
  • Tulipanen

Hej  Jag har försökt att få kontakt med AC men det tog nästan 2 v innan hon maila tillbaka. har hög belastning av akuta mail fick jag till svar. Sedan maila jag tillbaka att vi skulle behöva pratas vid men där gick vi om varandra och inte ett svar på mail sedan dess. De har nog jätte mycket men ändå vi vill ju också fråga en massa. lycka till

• Thaibebis

Vad tråkigt att höra att fler har "problem" med AC. Jag mailade dem 12 november och har fortfrande inte fått svar... Man undrar ju lite vad man betalar för... Vi hade FFIA vid vår första adoption och de svarade alltid på mail och telefon. Vi hade väldigt fin kontakt med vår kontaktperson på FFIA.

Nu undrar ni säkert varför jag inte mailat igen...! Nja, det är så att vi nu samlar på oss lite extra frågor att ställa när vi ändå skriver ett mail. Det var inget "jätte viktigt" mail sist men jag tycker nog ändå att de kunde skicka iväg ett mail om att de mottagit vårat mail och att de återkommer när de har möjlighet...

Hoppas de bättrar sig, då det inte är nån bra reklam som sprids när det blir så här.

Mvh Sandra

• Snöflinga

Jag har också mailat om att vi inte kan logga in på hemsidan. Först fick vi ett svar med inloggningsuppgifter, men de fungerade inte heller. Och på nästa mail har de inte svarat... Det är säkert över en månad sedan.

• Zeitgeist

Nä, man blir ju onekligen lite fundersam när de inte hör av sig. Förstår att det säkert är mycket att göra nu vid årsskiftet, men ändå?! Tycker faktiskt att det är helt oacceptabelt att inte ha fått svar eller ens en bekräftelse på att de har tagit emot ett mail skickat i november.

Svar på tråden AC- brukar det ta så lång tid att få svar?