• puss

Nej det heter inte syskon

ts har din kille varit otrogen? varför så svartsjuk? hoppas du får lite kärlek av nån, så du slipper vara så hatisk mot din egen familj. du bör arbeta på din självkänsla.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • puss

i allafall kan vi fastställa att ett rövhål alltid är ett rövhål.

• puss
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 10:34:08 följande:
    Inte säkert att lite äldre biobarn uppfattar det så bara för att de vuxna som bjuder in andras barn mot betalning anser det
    hur blev du så bitter? varför är du så osäker? om du förklarar för folk kanske de respekterar dig.
    om du beter dig såhär verkar du bara märklig och elak. så vinner man ingen respekt.
  • puss
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-13 10:40:08 följande:
    Men vad är problemet, kan du förklara det? Jag är tämligen säker på att de flesta människor är mycket väl medvetna om skillnaden på hel och halvsyskon. Men jag antar att om man har flera barn i en familj och till exempel ett halvsyskon så väljer man att t.e.x presentera dem som bara syskon/bröder. För ärligt talat:"-Ja, här har ni våra underbara ungar och så halvsyskonet Kajsa."Kul för ungen...Frågor på det?
    mmm, min första fråga var  varför behovet av att särskilja finns.
  • puss
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 10:44:17 följande:
     så därför ser jag det som att det inte finns något bonusbarn i mitt liv däremot har min sambo ett barn sedan ett tidigare förhållade som kommer till honom varannan vecka.
    hur var det nu med att kalla saker för sina rätta namn?
  • puss
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 10:44:17 följande:
    Kanske jobbigt för honom men han har själv valt att ha barnet där och då får han räkna med lite jobb.
    och DU har valt att vara ihop med honom. klarar du inte det kan du dra.
  • puss

varför framhärda i din idioti?

• puss

ts, verkar det som om du får nån respekt här i tråden?

• puss
    Selfish Geene skrev 2010-02-13 11:01:44 följande:
    I trådstarten skriver du att detta är en "informativ tråd" och att "kunskapsnivån i ämnet verkar vara sådär"Men informationen du presenterar visar sig vara allt annat än information och dina egna "kunskaper" verkar komma ur dina agg gentemot din sambos barn.Jag är förvånad att någon vill kalla denna smörja för "information", när det så uppenbart inte är det. Det kanske är du som ska börja kalla saker vid sina rätta namn?
    ja, ts vägrar ju säga "bonusbarn", för de är minsann ingen bonus. hon kallar sitt biobarn för bonusbarn istället.
  • puss

hallå ts, verkar det som om du får den respekt du vill ha? vem kan det bero på?

• puss
    Selfish Geene skrev 2010-02-13 11:10:46 följande:
    Det är tråkigt när respekten man förtjänat, inte riktigt når upp till nivån av respekt man vill ha 
    och förunderligt att inte se sambandet.
  • puss
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 11:15:09 följande:
    de flesta kvinnfolk här är laddade av hat som inte älskar allas ungar
     men, veeeeem kan det vara som känner så???
  • puss
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 11:19:25 följande:
    Jag förstår inte heller sambon hur han orkar med barnet sedan inna, men på något konstigt sätt gör han det. Har nog med samvete att göra tror jag.
    kärlek. du kanske förstår det nån gång.
  • puss

jo, det heter syskon.

• puss

jo, det heter syskon.

Svar på tråden Nej det heter inte syskon