• Limbo

Nej det heter inte syskon

Vad är det du vill komma fram till med en sån här tråd? Är det inte personligkemi och stara band som räknas? Vad ska ett adopterat barn säga då? Har den inga syskon alls?

Minns hur min pappa höll på innan jag bröt kontakten med han när jag var lite. Han klankade ner på min lillebror, det var verkligen inte min bror osv. Jag blev så jävla less på att höra skiten tillslut "6 år".

Vi är 4 syskon som alla har legat i samma mage, är det så svårt för folk att förstå? Varför är det så viktigt för dig att vi inte kallar varanndra syskon?
    Känns det bättre för dig att försöka få folk att ta lite mer avstånd från varandra?

What would happen if Pinocchio said My nose will now grow?
  • Limbo

Vad är det för fel? Blir helt fascinerad..

• Limbo

Eeh orka med dig, over n out. {#lang_emotions_laughing}

• Limbo
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 09:56:16 följande:
    Visste inte att DNA ändras för att man finns på olika avstånd och tar olika grad av ansvar över folk? Du nämner själv att det var fyra halvsyskon och fyra syskon, förstår itne varför meningen fortsätter med en ´massa känslomässigt dravel, det ändrar väl inte DNA det heller?Get a grip allihop, ni är ute och cyklar på en gemensam förvirrad färd på okunnighetens smala stig
    Jag skrev det för att du skulle förstå där inne i din lilla bubbla, det är ingen benämning som vi använder i våran familj.
    Det spelar ingen roll vad du säger, och det spelar mig ingen roll hur du och din familj har det i era liv. Men din syn på saker och ting märker du kanske är liiiiite vrickad. Du gör ingen som helst nytta med detta, varken här eller för barnen i ditt liv..

Vi har ju alla legat i samma mage, duger inte den DNA_n för att vi ska få vara syskon? Hmm, jag kanske måste samla hela familjen ikväll och berätta att vi inte kan vara syskon längre. Rightbackatyou den allsmäktige har talat.
  • Limbo
    puss skrev 2010-02-13 10:03:29 följande:
    från wiki:HÄRSKARINNA ledare av universum, även kallad "puss" på familjeliv.se.
    hahahahhahaha!
  • Limbo
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 10:04:02 följande:
    Halvsyskon är och förblir oäktingar till en familj.De haltar rent genetiskt vart de än vänder sig.Är glad att mitt barn kommer få ett riktigt syskon, oäkta särkullar som ingen vill bo med är inte lika mycket värt och har ingen rätt att kalla sig för något de inte är Det är skillnad på guld och kattguld även om folk kan tycka att det glimmar.Man borde stryka ordet halvsyskon också och kalla de för särkullsbarn från tidigare misstag, för de som är det/de äldsta är deras "halvsyskon" mammas eller pappas barn som de hellre bor med Kommer själv inte kalla min sambos barn sedan innan för halvsyskon ens, men kommer poängtera för honom vilket ord som gäller för honom.Tro inte att du tillhör min familj för det kommer du aldrig göra, du har en egen... nej just det ja, dina föräldrar såg till att du inte HAR en familj.Sorry
    ulleråker....{#lang_emotions_cool}
  • Limbo

Neeej neeeeej neeeeej, stod det där så måste det vara sant!! *duuuhh* Härskarinnan puss har väl alla hört talas om.. juuuu...

• Limbo

Du använder fel taktik TS. Ni kommer att få det riktigt stelt när ungarna växer upp, och din kille kommer avundas andra familjer som... typ..... är lyckliga. :)

• Limbo

Ni som hängt på fl länge, är hon på riktigt??
    Jag har varit borta i 4 år, minns henne inte.

• Limbo
    puss skrev 2010-02-13 10:29:49 följande:
    i allafall kan vi fastställa att ett rövhål alltid är ett rövhål.
    Men är du heeelt säkert på det?? Vart kan jag läsa det?
Svar på tråden Nej det heter inte syskon