Hur länge orkar man!
Vet bara hur det känns, äen om v i inte försökt lika länge,dck är jag nog äldre än vad du är, vilekt gör att stressen och pressen blir hårdare.
Vet bara hur det känns, äen om v i inte försökt lika länge,dck är jag nog äldre än vad du är, vilekt gör att stressen och pressen blir hårdare.
Ja et är ju otroligt att du fofrtfarande orkar. och helt RÄTT. Tänk den dagen DET FUNKAR. Då kommer allt kämpande vara som bortblåst. Men inte tvärtom om du ger upp nu!
Jag vet. Jag sörjer oxå att det liksom inte "blev som det skulle bli". Samtiidgt så blir det säkert det när det väl blir. Men det är svårt att KÄNNA så när det känns som tyngst. Jag är i det nästa suicidal, känner ingen mening med att leva och ändå har det gått "väldigt bra för mig" på alla andra plan, så jag borde ha mycket att leva för. Men INGET blir värt något när jag inte ser att jag inte får barn. (vilket jag väl borde kunna få, men hjärnan och hjärtat låser sig och jag ser bara SVART, PROBLEM, SVART).
fel: ännu bättre: tredje gången gillt - klart det funkar denna gången. det står skrivet i stjärnorna och sannolikhetsläran.
Hej Krummelur,