Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Lisabettan, vad skönt att höra att allt såg fint ut på RUL Jag var också nervös inför ultraljudet den här gången, just innan kom all nervositet och tankarna fram hehe.Moye, Kom på att jag glömde fråga, när man gör UL på norrlandskliniken, ska man ta med en egen USB sticka eller får man med en om man vill köpa filmen? Gick det också att köpa bilder?
Jag har också sen tidigare allergi mot pälsdjur, konstigt nog verkar det ha gått bättre och bättre på senare år men jag skulle ändå helst skaffa sphynx för att minimera risken, man vill ju kunna ha katten i sovrummet också (Läste tidigare att just pälsdjursallergiker eller de som ligger i riskzon för att bli, inte bör ha pälsdjuren i sovrummet överhuvudtaget.)
Har iofs funderat på cornish och devon rex också men är lite osäker just pga pälsen, vet ju inte om de lossar mycket eller lite hår eftersom jag aldrig varit uppe i raserna.
Jag gick aldrig till öppna förskolan med dottern, jag har dock funderat på om man ska försöka den här gången, någon som vet av en bra ÖF?
Gärna en där man får ta med storasyskon på 2-3 år med lite leksaker/anpassat till den åldern så det inte blir megatråkigt för henne?
Vad brukar det finnas att göra på ÖF?