Moyo, Åh vad härligt med eget rum :D Vad roligt att få inreda barnrummet, det var något jag riktigt njöt av inför att lillan skulle få flytta över till sitt rum, att ställa iordning och göra fint
Åsså förstås, det bästa av allt, att kunna klamsa in och leva om, ha på lampan och för den delen - kunna vrida och vända sig i sängen utan att det stör någon!! Vilken underbar känsla!!
Har ni mycket att fixa innan det är klart för inflytt?
Lysa, åh huvva för att vara utan internet, man är verkligen på tok för beroende av att ha internet för att överleva utan haha..
Vi har kvar allt ifrån dottern (allt som var helt och fint dvs
), vi hade köpt sånadär stora påsar som man suger ut vacuumet med dammsugaren med, dom är verkligen kanonbra för förvaring av kläder!
Visst är det svårt med förvaringen dock, vi köpte en lagomstor 2-dörrars garderob till lillans kläder, nu är den sida med hyllor proppfull och den andra sidan är helt oanvändbar eftersom det bara är en stång..
Vi funderar på att köpa till fler hyllplan och skruva bort stången, då har vi plats iallafall för ett tag, men jag vette sjutton vad man ska hitta på sen då de blir större och ska ha ännu fler plagg och för den delen, större storlekar som tar mer plats!!
Vi var ute på förmiddagen och promenerade med lillans kusin o morbror idag, Vi bestämde oss för att gå och köpa glass på ica, när jag stod vid kassan och skulle betala insåg jag att ja hade glömt börsen hemma och i samma veva sprang lillan ut i full rulle.. Som tur var hade jag brorsan med mig så han kunde ta över glassen o vagnen.. När jag kommer ut ser jag en kvinna som sitter och småflinar, jag följer hennes blick och får syn på en liten dam som satt sig på kanten vid fontänen och stoppat ner sina fötter i vattnet!
Hon var dyblöt och superlycklig haha...
Då brorsan kom ut sa han bara, "Det märks att det är din unge... Du var precis likadan!"