LindaMattias skrev 2010-05-11 16:07:29 följande:
Du blir säkert fins i dina nyinköpta plagg. När man är gravid är man ju också ursäktad om man inte kommer i vackraste balstrassen. Det kan helt enkelt inte bli fel =)Ja, jag tror att det var ligament-ont. Idag känner jag inget. Bara lite spänt i nedre delen av magen.
Tack LindaMattias!
Klaveret:
Vi har det omvända problemet. Relativt lätt med pojknamn, men svårt med tjejförslag. När vi väntade lillan hade vi efter mycket om och men enats om ett namn och så
passade det inte! Jag tog en titt på barnet, tittade på maken och sa att "Det här är ingen xxx, vi måste göra om". Haha!
Nu fick lillan det namnet i andranamn istället, men oj vad vi fick tänka till innan vi enades!
Pojknamn har vi ett par förslag som vi är rätt så överens om så jag hoppas för enkelhetens skull att det kommer en grabb den här gången.
Loris:
Inte är det tack vare vården som jag fått TUL, tyvärr, även om det hade varit önskvärt. Redan på BB sa läkaren att jag skulle få ett TUL vid nästa graviditet, men när jag träffade honom på RUL nu tog han tillbaka det löftet (baserat på att lillan inte var väldigt tillväxthämmad - ingen kan ju säga hur stor hon varit i v.38 om jag inte varit sjuk...).
Tur att jag redan gjort upp med Aurora om planen så jag orkade stå på mig.
Jag hoppas att de kan se på TUL vad det är för sort också - jag är så sjukt nyfiken!
Delta1:
Härligt att ni fick en bra resa!
Pyttehelg mitt i veckan, men det hjälper ju inte när maken går på jour på fredag eftermiddag och en vecka framåt. Fast nu får vi i alla fall en dag helledigt.