Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Vad jobbigt ni har som inte får sova . Jag vaknar visserligen då och då under natten och går upp på toa ett par gånger, men jag har inte ont och jag somnar om, så jag tycker att jag sover bra ändå. Visst, jag kan inte sova i min gamla favoritställning platt på mage, men jag har vant om mig och det funkar också.
Vad gäller namn så pratade vi mycket om det i början av gradividiteten. Flicknamn hade vi flera förslag på, men när vi fick veta att det är en pojke blev det lite svårare. Jag har inget favoritpojknamn sedan tidigare, men ett enda namn kunde vi enas om (efter att sambon fått vänja sig lite ) och sen har vi inte direkt funderat mer. Så om han inte kommer ut och presenterar sig som något annat så blir det nog det vi tänkt på.
Igår var vi på förlossningsvisning med föräldragruppen! Det hade jag längtat till. Det var fullt den kvällen och vi hörde skrikande kvinnor och bebisar genom väggarna . Nu drömde jag såklart inatt om att jag gick runt därinne med min nyfödde son. Svårt att tänka sig att nästa gång jag går därifrån har jag förmodligen en liten bebis med mig.