Lisabettan: VAd skönt att det upptäcktes i tid, du får se till att ta det lugnt och ha andra att passa upp dig.
Tuds: Ja det där med kläder är alltid svårt och i och med att vi fick Emmy i februari så har man ingen erfarenhet. Men vi har också mest långärmat, men samtidigt så är dom små väldigt frysen av sig så... Men någon kortärmad får man väl investera i. Sen när det kommer till overall så har vi en vinteroverall som vi hade till Emmy, men det är mer när det blir riktig vinter. Sen köpte jag en lite tjockare plyschoverall på lilla miraklet när dom hade sin rea, som får bli en mellanoverall tills det blir tillräckligt kallt. Och sen fram tills dess får det bli kofta eller likande.
Hur ska ni alla göra med babyskydd, ska ni ta från ntf eller köper ni? Vi kommer nog att ta från ntf, undra när man måste hämta dom?
I morgon ska jag på vårdcentralen för ytterligare provtagningar för gallsyran och levervärden. Dom ringde i torsdagskväll från gynjouren och sa att mina värden hade ökat från 17 till 30 och ville att jag skulle börja ta medicin för gallsyrorna - ursofalk. Fyra kapslar per kväll Så jag hoppas att värdena har avstannat eller sjunkit. I helgen fick jag inte sova på två nätter pga klådan som hepatosen medför, men i natt har jag kunnat sova gott. Så det verkar som att medicinen har gett verkan.
Idag har jag faktiskt varit och köpt mig en amningsbh, lite tidigt kanske. Men bysten växer nog inte mer förutom när mjölken rinner till, storleken känns bekant från förra graviditeten Supersköna och fina hade dom på twilfit