Inlägg från: Josefina |Visa alla inlägg
  • Josefina

Indien

Jag är adopterad, mina föräldrar valde att adoptera bort mej pgr av anledningar jag inte berättar här men allt skedde mkt fort. Jag har två äldre syskon och en yngre än mej. Har alltid undrat varför, alltid undrat om jag inte var älskad osv när jag var yngre. I vuxen ålder tog nyfikenheten över om huruvida jag var lik dem, om mina barn var lika dem osv.. Men oavsett vilka problem vi har i bagaget från vårt tidigare liv så tror jag att det är viktigt att mår man som du.. ta reda på mer om din bakgrund. Försök söka upp dina rötter och få svar på varför du lämnades på gatan.
    Det är hemskt för dej att du känner att du aldrig passat in här. Men söka sig tillbaka kanske är ett sätt för dej att bättre förstå varför du kom hit? 4 år är ju "gammalt" man minns ju så mkt och jag förstår din tanke med att man rycks upp från ngt man känner sig van vid och kommer till ngt ovant. Sen jag fann min biologiska familj föll alla pusselbitar på plats och jag fick en frid jag inte haft innan.
    Kanske inte hjälper dej så mkt detta inlägg men tänk på om du har möjlighet till att söka dej tbx.

Svar på tråden Indien