MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Mumia, håller tummarna!
Mmm, tycker också att din karl får skylla sig själv och sucka över en sådan underbar nyhet!
Det lustiga är att hade du sagt, fasen jag är gravid, nu måste jag ta abort, så hade han säkert bönat och bett att du skulle behålla..
Vi har köpt bil! Med AC! Det blev en Toyota Avensis Verso tillslut. Så tack för alla råd här i tråden.
Kavat - kanske ska prova den varianten då
......bakar tårtor
Heoo: ja, han sa att man kunde bli trött av Tavegyl. V sov så hårt att han inte ens vaknade av att han kissat på sig inatt... Det sorgliga är att den här läkaren skulle vara inriktad mot allergier och hudsjukdomar på barn så jag trodde vi skulle få lite mer test åtminstone. Inte bara höra att att så är det och det är inget vi gör något åt!
Tycker också att det är väl självklart att man tar reda på allergier? Men som han sa, dom allra flesta växer ifrån eksemen så då var det inte så viktigt...
Fortfarande besviken...
Idag har jag varit farfars vakt Min farmor ligger på sjukhuset och farfar klarar sig inte själv, han är tämligen förvirrad. Sedan skulle vi åka på min kusins student men det var kaos i stockholmstrafiken så det tog oss 2 tim att åka en sträcka som normalt tar 40 min. Då vände vi och åkte hem igen. Det var tvärstopp på hela Essingeleden och alla andra genomfarter.