MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Nu ska vi ta och göra oss i ordning, Jolina och jag, för att åka till mormor. Ina ska sova där inatt för jag jobbar kväll ikväll och ska upp och jobba morgon i morgon och sambon är bjuden på 30-årsfest ikväll.
Johanna ringde och skulle prata med morfar i kväll.
Presenterade sig mycket noggrant i telefonen
Heej, de é Ohanna Lasson.
Va göj du?
Julia sov hela natten utan sin napp, helt otroligt. Hon grät i ca 20 min under sagoläsningen igår så det fick bli en längre sagostund så hon skulle hinna lugna ner sig, så när jag lämnade rummet var hon lugn och somnade relativt snabbt. Dock så har hon inte lyckats sova middag idag men det är mindre viktigt. Får se om hon fortsätter sova så bra
Här hade vi sånt tur att Jolina valde själv att hon skulle sluta. Hon får ha den om hon vill men oftast glömmer hon den och bryr sig inte.
Leya är helt besatt av sin napp men har sagt att hon ska ge den till bebisen när den kommer... tror dock inte det kommer att funka så jag funderar på att ta bort alla nappar utom en så får hon hålla reda på den och försvinner den så är det slut... men det kanske är taskigt.... är väl ingen brådska heller egentligen.... innan 4 så ska den väl vara borta