MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Ngn som tidigare undrat om Elias o Tilde är lika varann, ny bild på pressidan, har inte plus mer -så inga bilder att lägga ut...
På tisdag ska J börja skolas in på nästa avdelning den är för 3-4 åringar
Har ni tips på något roligt till barnkalaset? Vi tänkte vara på landet och grilla lite korv. finns kvar skall vi köpa en sådan liten (1m) studsmatta som hon får när hon fyller år.
Funderade på hoppborg, men kostade 1300spänn (?!) för en dag.
Kommer vara ca 5-6barn tror jag, så inget jättekalas liksom. Utan mest att barnen skall ha något att göra. Tänkt ta med någon boll med. Har ni några bra tips på annat man kan ha som barnen kan leka med så dom inte springer till lekplatsen när man grillar och äter tårta också?
Tanucik - förstår att det måste vara jobbigt för dig nu.
Jag lämnade Jolina hos mormor o morfar igår em och sitter nu o funderar på om jag ska stå ut till i morgon
Jag skulle verkligen behöva ännu en dag ifred, håller på och röjer och gör klart sånt som legat o väntat på bättre tider, fönster ska tvättas och gardiner ska upp, det ska dammsugas, skuras golv och dammas. Inget som Jolina har någon glädje av.
Hon har fått en cykel nu som hon har med hemma hos mormor så hon var överlycklig när jag lämnade henne igår och cyklade för fullt.