MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Blindness: Aj aj.. ser man dom då? Jag har aldrig fattat det där med löss, de måste va supersmå.. men ändå kunde ni se dem sen?
Syrra: Väntas en till liten? :)
Wow.. o här sitter jag o funderar ang nr 2...
Men lutar mer och mer åt att vi kör snart.... Hihi.
MsLeia: känner igen dig, välkommen tillbaka. Jag har hetat G P och Snart Sommar bla . Har iallafall hängt med i tråden från start. Här kom nummer 4 för snart en vecka sen. V (3-åringen) är nummer 2 .
Vet inte riktigt vad V ska få i present. Han vill ha en Bärgarn som flyger, men det finns nog inte att köpa (har har sett kortfilmer om Bärgarn på youtube ) så det står still i skallen här just nu.
Isabella kommer upp: "Oj vad det är dammigt ute!"
(dimmigt)
DP, vad trist med löss, hoppas att ni blir av med dem snabbt. Här hade sambons son för nåt år sen men vi andra klarade oss som tur var.
Idag ska jag och klippa mig, var flera månader sen sist och håret är jätteslitet i topparna så det är dags för längesen om man säger så. Ska förhoppningsvis träffa en gammal kompis och hennes dotter också över en fika.
Sen är det utvecklingssamtal på dagis, känns lite överflödigt eftersom vi får rapport varje dag i princip vid lämning/hämtning men det kan ju vara skoj att höra lite mer om hur hon är på dagis.