MajMammor 2007 15
Fick inte jobbet men har i alla fall fått ett heltids vik på en månad på äldreboendet så lite får jag då jobba.
Fick inte jobbet men har i alla fall fått ett heltids vik på en månad på äldreboendet så lite får jag då jobba.
Ja det är ett sjukvik så det beror på om hon blir sjukskriven längre då kanske jag kan få fortsätta.
Vad skoj med nya badrum, vi är ju också pågång med det men arbetet står ganska stilla just nu. Hoppas verkligen att det sätter fart snart ska bli skönt att få ett badrum där man kan vara två personer samtidigt utan att krocka så fort man rör sig .
Idag ska storasyster hämta Linnea på dagis så jag tog med pulkan imorse för vagn blir nog tungt att dra när det blir + grader. Hon har hämtat en gång tidigare och det var inga problem. Skönt att hon kan ställa upp för jag jobbar kväll och sambon ska besikta en bil.
Kom två hantverkare strax efter att jag skrivit förra inlägget och grejade i blivande badrummet så nu är avloppet pågång i alla fall .
DP, oj stackarn vad mycket koppor, såg inte så roligt ut .
Linnea är nog fortfarande minstingen här, hon väger fortfarande under 12kg men äter som en häst så jag förstår inte var all mat tar vägen.
Linnea verkar ligga på -2 både på längd och vikt. Hon har följt sin egen kurva ända sen hon föddes och med två föräldrar på 161 och 165 cm över jorden så kan man väl inte räkna med att hon blir så stor heller.
Har jobbat hela helgen men imorgon är jag ledig = pluggdag. Tänk vad skönt det ska bli till sommaren när skolan förhoppningsvis är avslutad och jag verkligen får vara ledig när jag är ledig.