RosaNapp skrev 2010-07-12 13:32:48 följande:
Nu har jag kommit in på den utbildningen jag valde i första hand. Ska jag börja eller inte?
Går ju alltid att testa, funkar det inte så kan du ju göra ett nytt försök när barnen blivit lite större. Vad är det du ska läsa?
Här blev det en tråk-dag idag. Först var jag tvungen att städa lite och sitta i telefon för att få tag på nån som kunde hjälpa mig på arbetsförmedlingen. Fick tillslut svaret att jag måste åka till Leksand och skriva in mig. Stod på hemsidan att man kunde skriva in sig över telefon om det var stängt och det var det ju här i Rättvik men Leksand är tydligen samma kontor så det var bara att åka dit och väl där så hade deras datasystem crashat så man kan ju säga att jag åkte i onödan, han hade kunnat ta mina uppgifter så hade jag kunnat åka ner på kontoret i Rättvik imorgon istället. Jaja, Linnea fick vara med sin pappa på jobbet undertiden och hon hade då haft kul där.
Nu sover L så jag passar på att få lite gjort vid datorn under tiden så vi kan vara ute på gården sen när hon vaknar.