MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Usch - idag blev jag ledsen.
Var nån unge på Småland (ikea) som sa att Ellan inte fick vara med och leka - för hon pratar som en bebis.
Hon pratar lite otydligt och har lite svårt för uttal av vissa bokstäver - men inte "väldigt illa".
Hon blev jätteledsen stackarn
Mel: Usch, det är så jobbigt och se ens barn vara utanför! Du ska nog inte hänga upp dig på det där med uttal, alla utvecklas i olika takt och så länge de inte reagerar på BVC!
DP: Det finns folk till allt! Man upphör aldrig att förvånas ... Jag måste dock få skratta litegrann!! Mest åt din kommentar förstås ...
Hej. Här var lugna gatan. Allt bra med alla? Ett tag sen jag var inne här igen nu. Har en hyfsat tuff period med Kira hemma med mkt skrik, spark och slag. Inte skoj nånstans. Vi försöker sänka kraven på henne för att se om det lättar. Blir ju lätt så att man kräver att hon ska klara så himla mkt mer själv i jämförelse med lillasyster. Och det har kanske gjort att hon känner sig utanför, så nu försöker vi vända på steken och låta henne säga till om hon INTE vill ha hjälp istället och då berömmer vi henne. Fler med samma problem?
Här har Kevin varit väldigt tillmötesgående på sista tiden ... När han blir arg blir han arg, men mycket "jag älskar dig mamma" "mamma du är min älskling, och jag är din .." Underbart!!
Är era bortskämda? Jag har svårt att inte köpa grejjer till honom! Tyvärr blir det nått nästan varje vecka, om än bara en tidning, sån där automatleksak etc.