MajMammor 2007 15
Men jag har insett att det inte blir bättre av att vara hysterisk när det väl gäller, bättre att vara bestämd men lugn.
Hej!
Hej och välkommen tanucik!
Grattis till fölovningen sötboll!
Jo Mumia precis som 3bus skrev, vi fick åka hemhem idag. Underbart härligt att ha alla fyra ungarna hemma samtidigt, kunna sova i sin egen SKÖNA säng och framförallt slippa bli väckt hela tiden. Visserligen blir det typ 2mån till innan hon får gå på dagis och 'är återställd och LAH kommer för att ge antibiotika intravenöst i en vecka till. Men ujuj vilken skillnad det är. Hon låter nästan helt ren på andningen och har energi som jag vet inte vad. Tur att man gjorde operationen säger jag vilket jag tror att doktorerna också håller med om nu. Hahaha screw them, jag hade rätt!!!!!!
Så nu är det bara att försöka fixa till så att hon inte blir så påverkad av all jävla pollen ute.
Kraaaaam! och glad påsk!
Ja men visst är det skönt att vi fått komma hem. Saga är alldeles lyrisk över hemma...
DP: hahah, vildeville lever loppan. Han har just lärt sig att vända sig så nu gör han inget annat. Så nu är lugnet slut forever... hihi
Hur mår magen???
DP: här är det den som inte är hemma som det gäller. När vi båda är hemma är det Linda som gäller, eller ja det är väl så egentligen twentyfourseven men speciellt när båda är hemma. Hihi. Jag tycker att du ska be sambon ta lite konflikter också så att du inte bara blir den onde hela tiden. Om du förstår vad jag menar.
Tess: knepisch med jobben. Måste du svara idag till det där kontorsjobbet? Vilket har störts chans till förlängning? Kommer det eventuella pendlandet fungera i längden? Vilket verkar roligast???
Här går det sakta frammåt. Saga blir allt piggare och piggare, guuud vilken energi ungen har. Jag funderar på vad sjutton vi ska hitta på för att kunna sysselsätta henne. Kommer krävas mycket fantasi och uppfinningsrikedom för att fixa minst 6v till innan hon kan börja på dagis.