MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Leya kommer alltid på att hon ska ha vatten när hon legat ett tag (från 2-5 minuter), därför har vi alltid en mugg med vatten i hennes rum
Men som sagt, Leya har varit ett odjur hela helgen, jobbigt värre då jag fått tagit henne själv då sambon varit borta och dålig och vete sjuttsingen allt.
Igår skrev vi iallafall ett byggkontrakt på nytt badrum, längtar så in i norden nu men bara en månad kvar till byggstart och på den månaden ska vi hinna en hel del. Måste få klart lägenheten (som har legat lite i träda) för där får vi vistas största delen av tiden tror jag när bygget drar igång, sen måste vi tömma nästan hela nedervåningen så nog har vi att göra.... Ska börja städa lite i skåp och sånt redan nu tänkte jag så det blir lättare att flytta grejer...
Vi ligger med J när hon ska sova eller så somnar hon i vår famn. Tycker att det är en mysig stund med att läsa saga på kvällen och sedan ligga och mysa 5-10 min medans hon somnar.
DP: det låter verkligen som om ni har att göra. Vi måste också bygga badrum men har inte bestämt oss än för om vi ska anlita en byggfirma eller göra mycket av jobbet själva.
Härligt med nytt badrum!
Nog mest "jag vill inte sova, dumma mamma pappa som tagit min napp" men nu är hon utan napp och utan blöja även på natten *stolt*
Ebba säger hon vill somna i våran famn som Leo, men efter va 30 min och hon inte har tanke på att somna så får hon ligga själv i rummet. Ibland ligger hon och läser för sig själv i över en timma vi läser ca 15 min för henne på kvällen.
oj så långt gången redan jösses.