MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
kristallen: vad jobbigt att det inte ger med sig.
Tess: vad tråkigt med jobbet, men vilken tur att du fått vikariat. Hoppas på förlängning där.
Har fortfarande inte hört något från sjukhuset.
Det skulle ju stamrenoveras här. Idag fick jag reda på när det ska ske i vår lägenhet. På måndag och tisdag ska dom var här och röja. Tack för att det inte blir längre tid, men det går ju inte att vara här under tiden. Och tack för att det sker nu och inte om några veckor till. Så det blir att jag får ta med barnen till syrran och sova där några nätter. Ska bli ett litet äventyr. Vete sjutton hur det ska gå faktiskt. Hoppas på ok väder så vi kan vara ute mycket då.
Tjoho, han är bättre idag . Men det hörs att han är förkyld och hes och han hostar ju än ganska mycket. Så nu kan man väl säga att han hade oturen och åkte på magsjuka och en rejäl förkylning samtidigt. Men är nu på bättringsväg .
Emil har börjat och hosta mer så nu ska väl han få en släng av denna förkylning. Emil fick med sig magsjuka och koffe förkylning från dagis!
Igår så hade vi en underbar dag, emil gick efter mig hela tiden och var mycket varför och jag kan! Höll på och bli helt galen! Hna har börjat bli ännu värre med sånt. Kan allt och ska göra allt och jag har inte tålamod till det just nu. Fast idag känns det lite lättre då koffe är bättre .
Hahaha han skulle bada i badkaret igår och det tyckte jag var kanon då jag fick liten pause från han. MEN han var väl i 10 min kanske. Skit unge . Massa såna skaer gjorde han igår och jag förökte verkligen hitta på saker med han men efter en hel helg hemma och vecka så kan man väl förstå han.
Tess: Som dom andra säger, vad skönt att du ändå har nåt annat . Då får vi hoppas på att det blir lite längre
Nu tror jag J börjar ledsna på att vara hemma hon satt idag och sa I mojon Hanna gå leka.
Johanna har lekt mamma pappa barn med sina dockor ikväll. Den stora dockan var pappa, en docka med klänning var mamma och den lilla dockan var Hanna. Sedan lade hon alla bredvid varandra som vi brukar sova pappa och mamma med Hanna i mitten Sedan skulle hon sova som en bebis dvs ligga i min famn med napp och gosefilt och äta välling
Redan rul??