MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hej tjejer. I fredags började jag på praktik, på skatteverket. Det tog helt luften ur mig - trots att det inte var alls krävande dag. Så jag har inte hunnit med typ nått på hela helgen.
DP - härligt att höra att _maken_ inte ångrade sig eller nått
Nu med praktiken så kommer det för första gången bli i princip heltid för Ellan på dagis. I fredags hade hon somnat när de tittade på film, så det verkade vara lite slitigt. Dessutom måste hon (och jag för den delen) lära oss att gå upp tidigt på morgonen. Men men, nått att göra och lite erfarenhet är alltid bra att ha.
Vi funderar på en tredje, vet inte hur jag ska orka, men men ....
Inatt vaknade K vid 3 å skulle inte somna om, han fick titta på film för jag orka fasen inte gå upp ...
För övrigt kläckte han igår;
"Mamma, när jag blir stor kan jag också titta på nyheterna ..."
Ja jag sa aldrig mer efter en jobbigare graviditet å en hemsk förlossning, men man glömmer fort
här blir det inga fler barn, vi känner båda att 2 är lagom. Men jag saknar magen redan och att ha en pytteliten. Å andra sidan känns det skönt att få veta att om 1,5 år kommer Daniel sova mycket bättre, eller ja vi hoppas ju på det