MajMammor 2007 15
Grattis Kavat!!!
Grattis Kavat!!!
Skitväder här med men jag har jobbat så det spelar inte så stor roll då. Trist för restan av familjen som är lediga bara. De ska åka ner till High Chaparall onsdag-fredag så hoppas det inte regnar där då.
Själv bor jag hos mammsen denna vecka så slipper jag pendla när de ändå ska åka bort. Ska försöka att hinna med att träffa lite gamla kompisar här nån kväll nu när jag bara har mig själv att tänka på.
Ja här var vädret bättre idag också. Lite trist att sitta inne och jobba men sånt är livet.
Linnea ville inte alls gå till dagis imorse och var ledsen när jag lämnade henne så det var lite jobbigt att åka iväg till jobbet idag. Fick höra att allt gått bra och hon hade varit på bra humör och sovit middag så nu känns det bättre igen. SKönt att få åka hem igen imorgon.
Själv har jag varit till tandl. och plågats idag. Borrat ner 4 tänder som det ska på kronor på. Har fel på min emalj så tänderna är jätte sköra så det är nödvändigt att fixa dem. Får tyvärr vänta 3 veckor på riktiga kronorna, och de provisoriska är ju inte så roliga .
Idag har jag varit in och opererat mina utstående öron och oj vad ont det gör . Bara att hoppas på ett bra resultat så det är värt smärtan, men det tror jag...
Linnea tycker att jag ser konstig ut och vill att jag tar av bandaget men det måste sitta på en hel vecka så hon hinner väl lagom vänja sig tills det ska bort.
Tänk vad tiden går fort när våra "småttingar" redan har syskon som börjar bli 1 och till och med 2 år redan. Jag som inte planerar fler förstår inte riktigt hur ni hinner med, tycker det är fullt upp med en och är nöjd med det. Men så har vi ju två tonåringar i huset varannan vecka också så vi är ju stor familj redan.