Carlanderskatöserna del 19
Men vet att de sa till någon annan att det var locket på och inte störa som gällde
Fru Naftra: Kör på, tror inte man får tänka så..... Allt löser sig oftast! Kram
Ja det känns riktigt härligt !! Enda gången man verkligen vill att den ska dyka upp, gärna så fort som möjligt
Fortsätter du gå på akupunktur när du ruvar också?
FruNaftra: det är väl jättebra! Man måste tänka på sig själv i första hand i såna lägen.
Sötisa: härligt att ni får komma igång nu. Även om det blir lite behandling för cystan först. Skönt att ni fick köpa 3-pack. Vi frågade Torbjörn om just AHA, och som vi förstod det så kan man inte göra det på blastocyster? Utan bara på korttidsodlade embryon? Eller missuppfattade vi?
Hade en dröm inatt där jag tog ett grav test. Det blir en glad gubbe i displayen och hela testet lyste grönt! Blev överlycklig, och stirrade på testet i evigheter. Sen mitt framför mina ögon, så blev det istället en sur gubbe och testet blev rött istället. Vilken enorm besvikelse!
Någon som vet vad de har för statistik på AHA?
Här blir det sprutstart i kväll
Någon som har koll på Menopur? Jag ska ta 112 ie alltså 1,5 ampull men nu sa de att jag skulle använda 2 med vätska men har för mig att de sa sist att de vätska räckte till 3 st????
Sen sa de att ÄP var planerat till den 14/2 och i så fall blir det bara 8 dagar med sprutor och det hade jag sist men då hade jag Gonal f 225ie, visst borde man spruta något längre när dosen är lägre???
Kram kram