Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

majsanna skrev 2011-01-30 19:54:35 följande:
    Inte så mycket, men molvärk i ryggslutet så jag tror fortfarande att mensen ska komma när som helst... Lite tröttare på kvällarna möjligtvis och ibland ett lätt lätt illamående.
    Det som är ett positivt symtom är att min huvudvärk är helt borta. Jag har ju en reumatisk sjukdom i botten och av den får jag mycket huvudvärk. Nu har jag tagit panodil på hela veckan. Som reumatiker kan man må bättre i sin sjukdom under graviditet. Hoppas att det är så för mig.
    Då hoppas vi du får må toppen hela graviditeten  
    Visst är det svårt att fatta när man äntligen plussar, vi fick ju oxå plus efter våran fjärde IVF(tredje ruvningen) och jag tror jag tog 20 gravtester minst
    SÅ underbart GLAD för eran skull  
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    majsanna skrev 2011-01-30 20:36:12 följande:
    Ja, hela dagen har jag kikat på testet som ligger på köksbänken och kan inte riktigt fatta det ändå.

Det kommer nog bli några till gravtest för min del också...Ett digitalt test tänkte jag köpa. Kan ju vara coolt att få det skrivet också  och inte "bara" ett plus
    Det är ju så roligt att ta test som visar plus Jag sparade mina test i flera månader
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Green tea jasmine skrev 2011-01-30 22:33:02 följande:
    Hej igen, Måste fråga för jag har glömt och har mina papper nedpackade. När är det man börjar när man gör korta protokollet? Är det på dag 5? Man glömmer ganska fort...
    Dag 2 eller 3
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-01-31 08:22:23 följande:

Loppan. håller tummarna för ÄP idag, att det blir några fina ägg!

Sötisa: välkommen hit. Så trist attt det inte blev något FET för er del. Hoppas ni kan få en tid på CA snabbt så ni kan vara igång direkt.

Jag sitter här och är lite nervös nu, för att inget embyro (har bara 2 i frysen) skall klara upptiningen. OM en liten stund ger jag mig upp till GBG; tänkte besöka Ikea på vägen.

Kunde ju läst ordentligt.... innan jag skrev
    Håller tummarna för att det klarar upptining men det gör det säkert Det mesta klarar ju upptining på CA  
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-01-31 08:29:42 följande:

Tack vädur ! ja, det är ju FET idag. Äntligen...

Härligt härligt
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    majsanna skrev 2011-01-31 11:38:30 följande:
    Absolut första gången som vi sett ett plus. Efter tre års försök så var det på tiden

Kan inte riktigt förstå det än, men har nu fått en ultraljudstid den 28/2 hos min hemortsläkare. Kanske blir det mer verkligt då.
    Spännande med vul
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Sötisa skrev 2011-01-31 11:51:39 följande:
    Ånej, fick inte en tid före 16,e feb och får min mens troligtvis i början på nästa vecka. Usch det är så jobbigt att behöva vänta en cykel till... Funderar på att äta provera för att skjuta upp nån vecka så det blir mer tajmat med första besöket. Det var ett tag sen jag åt provera för att dra ut på mensen, tror ni man kan börja när som i cykeln ? Hur hade ni gjort?
    Lycka till ni dom har Äp och fet idag, spännande!!
    Å vad tråkigt, men man brukar oftast få vänta 3-4 veckor på första besök men sen går det snabbt
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Green tea jasmine skrev 2011-01-31 12:39:21 följande:
    Tack för svar!

Vi startar i början av nästa månad. Bad att få Torbjörn, gillar honom mest.
    Härligt Bra när man kan få sin favorit
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-01-31 16:40:36 följande:
    Så var man ruvare igen, till ett fint 4 celligt embyro, Fick träffa Margareta för första gången, och det gick bra det med. Men kändes som om hon var lite stressad, det var bara tack och hej typ, Känns som om Torbjörn tog sig mer tid när jag haft honom de 2 tidigare gångerna.

Hur gör ni med träningen under ruvarperioden? jag spelar badminton på onsdagar, men funderar på att hoppa denna vecka, kanske inte är så bra att springa fram och tillbaka oregelbundet när embyrot ska typ fästa. jag oroar mig säkert i onödan....
    Grattis till ruvning
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19