Carlanderskatöserna del 19
Zonterapi har man ju oxå hört om att det ska hjälpa.
Cotton: neej vad ledsen jag blir för er skull. Blev helt skakig när jag läste ditt inlägg. Jag har ingen aning hur jag hade mått om jag förlorat ett barn så sent, det är ju fruktansvärt. Vet hur knäckt jag var efter mitt MA i v.10, det var den värsta dagen i mitt liv, helt förstörd. Ta hand om varandra och ge det tid. Självklart ska Cornelis få ett syskon, hoppas någon av era blastisar blir hans syskon! Livet är så orättvist... varför kan man inte få ett barn på första försöket?
FruNaftra: lycka till på VUL idag!
Skrippo: håller tummarna att mensen inte ska dyka upp och att det blir plus.
Calcaneus: nej vad trist! Förstår att du är deppig, du får ta nya tag!
FruNaftra: Lycka till på ÄP idag. Jag håller tummarna att det ska bli många fina ägg som befruktas så att du sedan nästa månad blir gravid! Förstår att det måste vara frustrerande att det inte blir ET men bra med läkare som inte vill ta några risker.
Skrippo: håller tummarna för pluss! snart testadag ju, och ingen blödning, det låter kanon!
Nu har det snart gått 35 dagar sen missfallsblödning, varför kommer inte mensen så jag kan börja med FET?
Bara att fortsätta vänta.
Cotton: hoppas din mens kommer igång efter förlossningen! Skönt att ni kan komma igång så fort och att ni orkar. Vi har 3 ägg i frysen, som är 2 dagarsodlade, känner inte alls mig trygg med det. Men hoppas... Nu är det vår tur att lyckas!
FruNaftra: kan förstå att du känner dig lite besviken men om det är 10 ägg med toppkvalitet så är det ju kanon! Bättre med färre ägg med bra kvalitet än många som inte är så bra. Håller tummarna att det blir flera fina till frysen!
Nu har jag läst ikapp då jag har varit borta en del i veckan.
FruNaftra: grattis till minst 5 st blastisar i frysen! Det är ju kanon! Och hoppas det blir ÄL så du får göra FET om några veckor.
själv väntar jag ju på mensen men den verkar vara på g nu i alla fall, hoppas... det har varit seg väntan, snart 6 veckor sen missfallsblödning.
Hoppas alla har det bra och att Vädur snart blir bra från sin matförgiftning. Spanien låter annars inte helt fel!
En kompis till mig som går på RMC i Malmö började spruta på blödningsdag 2.
Är det någon som varit på Åbybadet i GBG? finns det cafe/restaurang där? Mannen ska till GBG på ett möte på onsdag och jag har ledig dag. Funderar på om jag & dottern ska följa med. Tänkte att vi kunde bada och sedan äta nåt på badet efteråt. Finns det nåt annat kul att göra med en 4 årig tjej i GBG?
Vilken dag hade ni räknat som mensens första dag? den dag det börjar komma lite blod, eller när det kommer mycket? svårdefinierat, jag vet. Jag brukar ju har lite spottings 2-3 dagar innan det börjar blöda på riktigt, har haft det söndag & måndag, idag kommer det mer men ändå inte så att jag behöver trosskydd, ännu.
Jag ringer distanskliniken imorgon och hoppas den är igång på riktigt då, lättare att göra det när jag är ledig än från jobbet.