Inlägg från: Mirakelbarn |Visa alla inlägg
  • Mirakelbarn

Carlanderskatöserna del 19

Lito skrev 2011-03-22 20:49:11 följande:
    Fismamman: Välkommen hit!

Amarosa: Grattis till ruvarstatus!

Min lycka blev kortvarig.. 6 veckor bara.. Idag började jag blöda som en tok på jobbet så jag gick hem lite tidigare. Har ju varit fri från blödning ett tag nu och det har ju aldrig kommit mycket och testen varit starka så jag har känt mig hoppfull. Men när jag kom hem från jobbet så drog det igång på riktigt. Ringde gyn akuten för att få det konstaterat men nej jag var inte välkommen. Jag ska ringa kk imorgon. Vill ju gärna att de ska se efter om allt har kommit ut. De måste väl ta emot mig? När brukar man kunna göra FET igen efter missfall? Ska ringa CA för en tel tid för att se hur vi ska gå vidare ... Livet är verkligen orättvist !!!!!
    Usch, kramar om dig massor! Ring någon privat o boka tid om du inte får komma till kk, man vill ju veta hur det står till. Helt sjukt att man inte får komma in direkt för en koll när man får blödningar.

Massa varma kramar 
  • Mirakelbarn

Har gjort RUL idag och såg en alldeles underbar liten bebis, helt perfekt!
    JAG ÄR SÅÅÅÅ LYCKLIG!!!!! 

• Mirakelbarn
    Toppenloppan skrev 2011-03-28 15:46:10 följande:
    Love is....
    Jag har haft ganska ordentligt ont efter alla mina 4 ÄP men ffa efter nr 3 då jag var överstimulerad. Bra att det kollar dig!!!

Amorosa:
    Hade ni det bra på weekenden???

EGO:
    Nytt VUL idag vecka 10+0, en liten sprattlande krabat finns därinne med små, små armar och ben. H*n envisades med att böja huvudet hela tiden så gynekologen kunde inte mäta riktigt men minst 3 cm lång iaf
    Härligt med fin liten loppa i magen som sprattlar runt! Grattis
  • Mirakelbarn
    42an skrev 2011-04-03 19:47:01 följande:
    Hej på er, grattis till alla plus! Jag har valt att hålla vårt "projekt" för mig själv denna gång. Fick också tillbaka ett fint embryo den 20mars, men det gick inte denna gången heller.
    Fy vad ledsen man blir, denna gången trodde jag faktiskt att det skulle gå vägen. Nu är pengarna slut och det blir sannolikt inga fler barn för oss. En mycket sorglig tanke. Kram på er och lycka till allihop!
    Nej vad tråkigt, hoppas på mirakel ändå! Kramar om!
  • Mirakelbarn
    Green tea jasmine skrev 2011-04-18 19:36:45 följande:
    Glömt att uppdatera. Fick plus på Stickan den 27:e mars. Var på VUL idag och fick se det lilla hjärtat.
    GRATTIS!!!!!!!!
  • Mirakelbarn
    Lito skrev 2011-05-13 15:13:12 följande:
    Imorse fick vi se ett fint Plus på stickan!
    GRATTIS i massor!! HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • Mirakelbarn

Finns det någon som har kvar några som helst läkemedel till IVF hemma?? Vår läkare ringer runt eftersom det inte finns något att få tag på o de är i akut behov till några stackare som skulle behöva nu så om ni har något så hör av er till mig!!!! även pergotime är slut!!! 

• Mirakelbarn
    amorosa skrev 2011-05-31 16:23:11 följande:
    Jag har Menopur, Orgalutran och vaggisar hemma. Vad behöver du?
    Tror att de skulle bli enormt glada om du inte behöver detta utan kan tänka dig att skicka det. Hur mkt har du som du kan undvara??
    Har du fått det på högkostnadsskydd el betalt det? 
    Jag ringer dem i så fall i morgon o kollar hur vi löser allt!
    Var bor du?? 
  • Mirakelbarn

Tittar in och kastar graviditetsbaciller på er alla. Jag är i elefant stadiet med 1 v kvar till beräknad förlossning och hoppas att någon av er tar över min graviditet nu när bebisen tittar ut önskar er alla stort lycka till nu. Kraaaaam

• Mirakelbarn

Majsanna: Skickar en stor varm kram till dig! Sötisa: jag svarar gärna på allt du vill veta, har dock lite fullt upp o hinner tyvärr inte med att gå in här varje dag. Du får gärna lägga till mig på Facebook för där är jag oftare o så kanske vi kan chatta direkt istället. Lättare att prata då så att du kan få svar på allt du undrar över om IVF i naturlig cykel. Maria Åstmar kan du leta upp på FB. Kram

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19