Inlägg från: Mirakelbarn |Visa alla inlägg
  • Mirakelbarn

Carlanderskatöserna del 19

sydney skrev 2010-12-02 14:32:20 följande:
    mirakelbarn: hur går det för dig? Har ni bestämt er för om ni ska göra någon mer IVF?
    Vi kan inte göra fler vanliga IVF då de anser att kvaliten på äggen inte håller och jag har ju knappt några kvar heller
    Vi testar att göra som de gjorde innan man producerade fram äggblåsor med hormoner, man kollar varje månad om det finns någon blåsa som växer normalt och då kan man plocka just den blåsan på ägg och förhoppningsvis kan kvaliten vara bättre om kroppen själv får bestämma vilket som ska utvecklas. Det var så första provrörsbarnet Louise Brown blev till!
  • Mirakelbarn
    Skrippo skrev 2010-12-03 23:34:30 följande:
    Ingen glad gubbe ännu på ÄL testet trots att det såg så fint ut *ledsen*

Du ska se att gubben glad dyker upp i morrn, han gillar nog lördagar jag håller tummarna ! kram
  • Mirakelbarn

Lilla fröet: Grattis i massor till ert fina plus o dessutom naturligt blir så glad av dessa positiva nyheter, hoppas fler är på g. Undrar om jag kan få komma in på din sida också?? Kram

• Mirakelbarn
    Toppenloppan skrev 2010-12-10 13:43:27 följande:
    Vi ska dit i mitten av januari och då träffa dr Wood, hette hon kanske Margareta i förnamn???
    Kommer redan vara nedreglerad då och hoppas få börja stimuleringen efter det. Min endo mår bra, eller snarare dåligt av att vara nedreglerad länge!

Måste bara säga att så här välkomnad och gulligt bemött har jag nog aldrig tidigare blivit på FL Hjärta
    Välkommen hit, ni har minsann en resa i bagaget. Hoppas att ni lyckas nu när ni kommit till Carlanderska.
  • Mirakelbarn
    Vädur 78 skrev 2010-12-10 09:22:16 följande:
    Jag har fått spottings runt dag 10-11 och sen har mensen kommit RD 13 så på mig verkar progesteronet inte skjuta upp min mens
    Knäppa jag som bara gjort 10 försök o fortfarande inte vet vad spottings är!
    Berätta, please!!!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19