didda skrev 2010-10-19 17:44:14 följande:
Oj, vad ni har skrivit tjejer! Har läst allt men har svårt att kommentera allt. Jag tänker på er allihop iaf, det får räcka så
Annars är jag just hemkommen från CA. Hade Tor-Björn på plocket och han fick ihop 14 ägg och det var både han och jag nöjda med. Han sa att han varit rädd för att jag skulle bli överstimulerad när han fått rapporten från min distansläkare i torsdags men iom att jag haft så låg dog (112.5 gonal-f) så hade tydligen en hel del blåsor tillbakabildats (hade ju 30 på vul i torsdags) och så var det en del som var för små idag som han därför inte plockade, det hade iaf inte funnits några mogna ägg i dem som han sa. Dessa skulle tydligen också tillbakabildas av sig självt.
Vi kommer förhoppningsvis göra ET på söndag (om det inte går alldeles tokigt med befruktningen imorgon), Tor-Björn sa att vi skulle sikta på det även om det inte blivit 5 befruktade imorgon....vet inte varför han tyckte vi skulle "chansa" på det även om det inte blir så många befruktade som det "ska" men jag tänker att det kanske beror på att vi har köpt ett 3-pack- att han tycker man kan chansa lite mer då...jag vet faktiskt inte.
I vilket fall som helst så ringer de imorogon och talar om hur det ser ut. Egentligen ringer de väl bara om det inte blir aktuellt med 5-dagars men hon frågade om jag ville dom skulle ringa i vilket fall som helst och det ville jag gärna....så slipper man fundera och vänta hela dagen.
Lycka till imorgon släggan och lilla fröet! Håller tummarna för er!!!
Grattis till en härlig äggskörd