Carlanderskatöserna del 19
Och jag som tycket det var illa med 13 förra gången. Tills jag blev gravid alltså. Denna blir ju lite mer, men det känns bättre nu när vi har kisen och är på G.
Och jag som tycket det var illa med 13 förra gången. Tills jag blev gravid alltså. Denna blir ju lite mer, men det känns bättre nu när vi har kisen och är på G.
Jättestort lycka till! (jag är lite avis på dig som inte behöver vänta)
Happiness: Jo, jag fick vänta för att jag tog den där Suprefacten som äggmognad istället. De sa att den stör hormonerna så man inte blir gravid efter den men jag fattade inte varför vi inte kunde prova när vi hade så många försök på oss. Men på lördagen som borde varit "vår dag" för ET fick jag mens så då förstod jag... Jag antar att det är pga Suprefacten de vill att vi skall vänta en månad till, eller då är hela hormonsystemet helt enkelt i otakt nu? Någon annan som vet hur länge man måste vänta mellan FET om man kör i naturlig cykel? Rent logiskt borde man ju kunna köra varje månad om man orkar med mentalt?
Jag får inga citat att fungera. Hmpf. Kryddan 71: Tack! Då vet jag. Inte illa (jo, egentligen) att Suprefacten kan "förstöra" slemhinnan på så kort tid, den såg ju bra ut innan jag kom så långt. Eftersom jag inte hann känna av överstimuleringen särskilt mycket förtränger jag liksom att äggstockarna skulle vara uppretade, men det är klart att de är. Det är säkert förnuftigt att vänta en cykel men jag är ju otålig! Happiness: De trodde ju att jag skulle göra ET enda till VUL:et dag 9 när de såg att jag var för överstimulerad. Då var det ju kört i vilket fall och då fick jag Suprefacten. Som gjorde att jag inte blev dålig. Antar jag, för äggstockarna såg ju ut som spetsiga änden på grevéost vid ÄP... Och ja, de odlade fram sammanlagt TOLV balstocyster!!! Helt makalöst, skönt att ha lite backup.
Jag hoppas verkligen att maken kan vara med vid FET för dels så ogillar jag Göteborgstrafiken som fd stockholmare, dels var han ju med när vi gjorde kisen...
Mulan: Tråkigt att inte få sällskap till VUL, men du behöver i alla fall inte oroa dig för stadstrafiken Kryddan: Det är framför allt spårvagnarna jag är rädd för, och så är det besvärligt att inte hitta. Fast det var ju inte komplicerat direkt att hitta till Carlanderska... Hoppas du får ordning på medicineringen! Lurigt. Jag tycker att det fanns hyfsat med mammakläder i Borås om ni är sugna på shopping. Dels finns det mammakläder på Lindex, H&M och Kapp Ahl på Knalleland, dels finns en liten barnklädesbutik inne i stan, runt hörnet från torget, som har fina. Köpte ett par jeans där som var finare och skönare än de jag använder till vardags. Hoppas hoppas att jag snart får användning av dem igen!
M kan jag inte sudda, inga citat och inga radbrytningar. Hoppas ni orkar läsa. Jag gillar inte FLs sidor!
Här händer det grejer! Tag hand om er på alla sätt ni behöver.
Jag är trött på att vänta på FET reden, hur skall inte det bli i augusti?
OM jag får mens senast på lördag nästa vecka finns en minimal chans att vi hinner före semesteruppehållet, men det blir en massa strul för jag är ute och campar "testveckan". Men det får ju gå! I så fall. Om utifall att...
Hej!
Jag har inte orkat mig in på FL på hela sommaren eftersom jag inte kommer överens med sajten. Har inte hunnit läsa igenom historiken än, men grattis till alla barnen! Hoppas nu allt går som det skall!
För egen del har jag just haft mens så det blir väl inte FET denna månad heller utan nästa månadsskifte. Någon som kommer ihåg när de öppnar efter sommaren på CA? Distansgyn öppnar inte förrän 17:e så det är helt kört. Mitt hopp är att vi kan på göra ett FET utan att ha kollat hos distansgyn "på vinst och förlust" med hänvisning till våran välfyllda frys. Jaja, den som lever får se!
Just nu är sonen inne i någon fas när han utvecklas i rasande tempo, han pratar och resonerar helt makalöst. Han fungerar som den största morot man kan tänka sig.
Sydney: Mitt största deltagande! Vad fruktansvärt jobbigt att gå och vänta på blödning. Önskar dig styrka.