Carlanderskatöserna del 19
De ringde idag igen. Nu på dag 6 har de fryst FYRA blastocyster till! Så nu har vi TOLV i frysen! Jag är nästan lite vimmelkantig.
De ringde idag igen. Nu på dag 6 har de fryst FYRA blastocyster till! Så nu har vi TOLV i frysen! Jag är nästan lite vimmelkantig.
Ja jösses, jag är lite tagen. Vi firar med att sätta fart på renoverandet av kisens rum så han kanske så småningom kan flytta ur spjälsängen. Hög tid, han får knappt plats.
När vi var på MVC när vi väntade kisen sa jag något om att man oroade sig ju tills man passerade 12v. Då sa hon att sedan oroar man sig för 24 v, sedan för 30, 35, förlossningen, amningen, utvecklingen, skolan, puberteten, moppen osv. Det är så livet är när man knyter an som man gör till ett barn menade hon. Jag tror att hon har helt rätt! Men jag oroar mig hellre för ett barn som finns än ett som inte gör det. Lätt skrivet men o så svårt att leva efter.
Vad skönt att få se hjärtat! Grattis!
ceropegia: Grattis till hjärtat!
Jag tror också att Mulans lilla stanna, den var ju så livsvillig att den kläcktes i byttan redan före insättningen! Det måste tyda på envishet/brådska!
Mulan: Jättegrattis! Hoppas du får en problemfri graviditet och en lagom förlossning!
Happiness: Jag har slarvläst och inte fattat att det var redan nu du skulle ÄP:a. Skönt att det gick bra! Vet du när du får tillbaka det första?
Mulan: Vilket mirakel det är! Härligt!