Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Hon sa även att man fick ägglossningsstickor av dem.... jag som beställde hem egna...typiskt

Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    sydney skrev 2010-10-01 07:37:51 följande:
    jag som går via distansgyn får väl köpa egna... vet inte var jag ska beställa? Kör ni med billiga stickor eller CB? Måste beställa hem så jag har hemma.

Ni som har gjort ostimulerat på CA, har ni tagit någon medicin för slemhinnan, när i så fall? Har ni tagit progesteron efter FET?
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-09-30 17:47:08 följande:
    Idag var jag på RUL , kul att få se dom små liven där inne, allt såg bra ut och nu är det bara att luta sig tillbaka och åka med
    Stort grattis! Har du börjat förstå nu att du ska bli tvillingmamma? Ska ni ta reda på könen?
    Jag brukar beställa på www.billigatester.se. Jag kör alltid med CB för de kan man inte misstolka, tycker de billiga är svåra att avgöra med...
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78

Om man gör ägglossningstest mitt på dagen hur många timmar är det som man inte ska ha kissat på? 3? eller är det 4?
    Är på dag 15 idag men fortfarande inget utslag men känns som det är på g.......

Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-09-30 17:47:08 följande:
    Idag var jag på RUL , kul att få se dom små liven där inne, allt såg bra ut och nu är det bara att luta sig tillbaka och åka med
    Härligt! kul med twins
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    sydney skrev 2010-10-01 08:25:46 följande:
    då ska jag nog beställa därifrån. testar man en eller två ggr om dagen?
    Jag har testat på morgonen men nu blev det 2 ggr igår och blir nog det idag med... så jag inte missar den.... Vill ha lite koll på läget inför nästa månad.
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    sydney skrev 2010-10-01 08:26:30 följande:
    Har för mig att det står 4 timmar på mina CB jag hade innan.
    Det stämmer nog
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    calcaneus skrev 2010-10-01 08:40:58 följande:
    Min distansgyn tyckte inte att man skall använda andra stickor än de som finns på apoteket. Jag har sedan dess beställt CB från billigatester. Använde tidigare billiga stickor från testlagret. Jag tror att de är lika bra men vågar inte chansa nu när det står blastar på spel! Och fyra timmar är det, jag läste på i onsdags när jag lyckades kissa ner hela världen och fick göra om. (På jobbet, fyra timmar senare, med Glad som resultat)
    Vad bra, hoppas oxå på en Glad vilken dag fick du glad gubbe på?
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    calcaneus skrev 2010-10-01 09:14:58 följande:
    I onsdags, FET på tisdag!
    Härligt Vilken dag i menscykeln fick du utslag?
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    danei skrev 2010-10-01 09:50:48 följande:
    De sa till mig att jag skulle vänta 4 timmar innan jag kissade,
    Tack för svar Och Grattis till dig
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    42an skrev 2010-10-01 10:41:43 följande:
    Hej, måste bara berätta att det fanns 3 stora fina äggblåsor på vul idag!
    Liten skörd jämfört med tidigare, men jag är glad att det blev några alls. Äp på månd. Håll tummarna för att det finns ägg ialla är ni snälla! Kram
    Å vad härligt, lycka till på måndag
    Milo min underbara skatt
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19