• sydney

Carlanderskatöserna del 19

Lito: grattis till en perfekt blastocyst! Jag håller tummarna för att den redan har fäst och att du plussar om ett tag. Spännande...

• sydney

Vinterland: GRATTIS!! Nu håller vi tummarna att det ska stanna hela vägen.

• sydney

Fismamman: Usch vad tråkigt, sånt som inte ska hända ju. Tror att de stänger v.27-31 om jag inte minns fel.

Mom70: Kram till dig. Förstår att det måste kännas tomt och ledsamt, hoppas ni ändå kan njuta av det barn ni har!

• sydney

Majsanna;: stor kram till er idag, tänker på er och tycker det är helt galet och som du skriver, upp och nedvända världen.

• sydney

majsanna: sköt om er och hoppas ni får det stöd ni behöver samt får vara sjukskrivna så länge ni känner att det behövs. stor kram.

• sydney

Amorosa: lycka till på måndag!! Bra att du stod på dig och inte sänkte dosen.

mmiaa: Lycka till med ET! Bra med 6 befruktade ägg. Men förstår ju att du ändå är orolig, man blir lätt det i den här världen.

• sydney

mmiaa: gratttis till toppenresultat. Nu ska här plussas!

Amorosa;: 11 ägg tycker jag låter toppen, grattis! Håller tummarna för att det blir ET på lördag.

• sydney

Majsanna: Verkligen fin annons i tidningen! Begravningen kommer bli jobbig, men hoppas ändå ni får en fin dag och att det blir ett bra minne. kramar till er!

• sydney

Olivia3mars: har en kompis som fick svamp av vaggisarna så hon fick nån antibiotika för det, men hon plussade inte så hon började med antibiotikan efter testdag.

Loveiseverything: jag vet inte hur min livmoder är, men reagerade på det du skrev med slemhinnan. jag har gjort 4 återföranden. Nu sista gången var första gången som läkaren (hade Göran) visade på skärmen att här är slemhinnan och pekade ut vad han hade lagt embyrot, det låg så fint där det skulle. jag plussade ju denna gången och är nu i v.14. De andra gångerna har de inte visat det, nästan som om de inte var säkra på vart det hade hamnat.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19