Inlägg från: Finns ingen ledig signatur |Visa alla inlägg
  • Finns ingen ledig signatur

Carlanderskatöserna del 19

Grattis till er som plussat . Men Kryddan71; vad tråkigt!! Det verkar som om du och jag får göra varandra sällskap i denna tråden ett tag till.........

Fylgja skrev 2010-05-05 07:03:42 följande:
    Grattis Calcaneus - det är inte alltid det stämmer det där med ålder och äggproduktion   Jag var också oväntat lättstimulerad.Fick mitt förväntade minus på stickan idag så nu gör vi en paus med det här över sommaren. Det var nog klokt att bestämma det innan, för i besvikelsen blir jag ju alltid lite panikslagen och vill sätta igång igen. Och jag orkar faktiskt inte det just nu.Tar nog en liten paus från FL också men tittar säkert in då och då och ser hur det går för er, och håller förstås tummarna för er allihop!!
    Tråkigt att du inte plussade, hoppas på bättre tur efter sommaren för er.........

Grattis till er kille Vädur

calcaneus skrev 2010-05-11 18:37:03 följande:
    Ledsen att jag bombar tråden, men jag måste ju prata av mig här, det är ju inte så många andra som är insatta i svängen (även om det är fler än man tror) De ringde idag och sa att de har fått 17 normalt befruktade embryon som de nu odlar vidare. Det är ju helt sagolikt! Men hon som ringde förberedde mig på att det knappast blir något FET före sommaren. De har sista dag frö FET 30/6 och det hinner jag knappast till. Jag är såklart otålig men får väl hejda mig i alla fall.
    Grattis till en fantastiskt bra skörd , håller tummarna för 30/6....
    Själv har jag börjat spraya i går hoppas att få ut ialla fall ett ägg och hinna med att få tillbaka det innan sommaren........
    ceropegia skrev 2010-05-19 17:01:24 följande:
    Mirakelbarn: Tack! :) Det gick superbra!!!Liten i magen var idag 8,5 mm och vi såg hjärtat picka så fint.. MEN............................................... ... Han tyckte sig se en skugga....... Så det blev ett nytt VUL inbokat 31/5 för att utesluta enäggstvillingar.... blev lite chockad..... Har inte ens tänkt tanken..eftersom de bara satte tillbaka en blasto..men det är klart att det alltis kan bli enäggs....tror dock inte att det är nått..men kan inte släppa det för ens efter nästa VUL..
    Grattis till det lilla livet, vad roligt för er om det skulle bli två

Mulan, jag håller tummarna.

Mirakelbarn  finns inte ord för hur ledsamt det är. Styrkekramar.

Jag har inte varit inne på ett tag så jag har inte hunnit läsa ifatt. Skänker en tanke till alla som förlorat sitt lilla liv och alla som inte fått ett pluss
    Å ett stor grattis till dom som lyckats

Själv så var jag på Ul för att kolla om jag varit en "god höna"  Jag hade en stor äggblåsa och tre små. Så fortsatt sprutning och ägg plock på fredag...........

Idag fick jag 2 fina ägg tillbaka, så nu är det "bara" ett par veckors olidlig väntan kvar.......

sushikatten skrev 2010-06-13 21:35:18 följande:

,finnsingenledigsignatur: Grattis till ET. Ja nu väntar värsta resan men det är det värt. Två embryon, spännande. Hur många celler och fick du reda på någon gradering? Jag glömde fråga men kommer att göra nästa gång om det behövs

Jag fick två st ägg tillbaka båda två hade 4 celler å var toppenfina, det ena ägge såg precis ut att vara på väg att delasig till 5 celler sa Margareta.
    cotton skrev 2010-06-14 09:07:26 följande:
    Å,Finns igen ledig signatur, lycka till med tvillingarna! Tänk om du får två bebisar!

Allt bra här. Ömma bröst, och trött som bara den, men inga andra symtom att prata om. Jag vet att jag kanske borde vara glad över det, men jag är orolig att jag har för få symtom. Känns som att det där plusset inte alls ger en ro i hjärtat... Jag slappnar nog inte av förrän jag ser vår lilla "plusetta" på VUL på CA den 23 juni.

Hur mår ni andra?
    Ja, kanske Men jag har inga större förhoppningar. Min lilla skulle ju oxå ha varit tvilling men det gick inte hela vägen......
    Happiness skrev 2010-06-15 11:11:06 följande:
    Idag SKITER jag i allt. Ska trots fertilitetsgudarna och tugga NIKOTINTUGGUMMI!!!!! Så det så...*trotsar med armarna i kors*
    Jag förstår dig!! Men herregud så många rökare som blir gravida så kan väl inte det påverka så . Du gör helt rätt.

Jag har slutat med alla råd, jag blir inte mer gravid för det. Så jag dricker kaffe och äter brieost för fulla muggar
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19